دانشمندان جوان راه شهید فخری‌زاده را با قدرت ادامه می‌دهند
کد خبر: 3938549
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

دانشمندان جوان راه شهید فخری‌زاده را با قدرت ادامه می‌دهند

امام جمعه ساوجبلاغ گفت: دشمنان باید بدانند با ترور دانشمندان ایرانی چون شهید فخری‌زاده که در راه تحقق اهداف نظام اسلامی در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای تلاش‌های فراوانی کرده‌اند، سد نمی‌شود و این مسیر توسط دانشمندان جوان طی می‌شود.

دانشمندان جوان راه شهید «فخری‌زاده» را با قدرت ادامه می‌دهند

حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری، امام جمعه ساوجبلاغ در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرترین، امن‌ترین و پیشروترین نظام سیاسی منطقه است، اظهار کرد: رشد و پیشرفت ملت ایران در فناوری هسته‌ای با تحریم و ترور خدشه‌دار نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه به شهادت رساندن محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران از سوی ملت ایران و جهان اسلام محکوم است، تأکید کرد: ترور دانشمند بزرگ ایران اسلامی باید از سوی مجامع بین‌المللی نیز محکوم شود.

این مسئول بیان کرد: استکبار جهانی و دست‌نشانده‌های آن در طول تاریخ همواره سعی در ایجاد مانع بر سر راه رشد و پیشرفت ایران داشته و دارند و در این راستا برای دستیابی به اهداف خود دست به هر نوع توطئه‌ای زده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمنی ملت ایران با صهیونیست ریشه در تاریخ دارد و براساس وعده رهبر معظم انقلاب نابودی اسرائیل نزدیک است، افزود: دشمنان باید بدانند با ترور دانشمندانی چون شهید مصطفی احمدی‌روشن، مسعود علی‌محمدی، مجید شهریاری و رضا قشقایی و شهید فخری‌زاده که در راه تحقق اهداف نظام اسلامی در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای تلاش‌های فراوانی کرده‌اند، سد نمی‌شود و این مسیر توسط دانشمندان جوان طی می‌شود.

امام جمعه ساوجبلاغ ادامه داد: اگرچه دشمنان با این اقدامات سعی در ایجاد ترس در وجود دانشمندان و جوانان این مرز و بوم دارند، اما باید بدانند با شهادت یک دانشمند ایرانی، هزاران دانشمند دیگر برای تحقق اهداف نظام در این راستا راه آنان را ادامه می‌دهند.

وی تأکید کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند عزم جوانان و نخبگان ایرانی برای دستیابی به قله‌های پیشرفت در زمینه علم و فناوری ستودنی و انکارناپذیر است و این راه استوارتر از همیشه ادامه دارد و انجام این چنین ترورهای ناجوانمردانه که از سوی رژیم غاصب صهیونیستی و با آمریکای جهانخوار صورت گرفته است، نه تنها ملت ایران را از حرکت نخواهد ایستاند بلکه پاسخ این گستاخی‌ها را در زمان مناسبی خواهد داد.

مختاری، ترور این دانشمند ایرانی را نتیجه زبونی و درماندگی دشمنان ملت ایران در برابر رشد و جهش علمی فرهیختگان این کشور دانست و گفت: ترور شهید محسن فخری‌زاده، به عنوان یک دانشمند و فرهیخته برجسته کشوری نمی‌تواند مسیر پیشرفت ایران را تغییر دهد.

انتهای پیام
captcha