فراخوان تظاهرات خشم بحرینی‌ها علیه سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
کد خبر: 3937481
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸

فراخوان تظاهرات خشم بحرینی‌ها علیه سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی

گروه‌های مخالف حکومت بحرین از مردم این کشور خواستند در تظاهرات خشم برای اعتراض و اعلام مخالفت با سفر نتانیاهو به بحرین شرکت کنند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از حساب اینستاگرامی جمعیت الوفاق بحرین، جریان‌های انقلابی، سیاسی و معارض بحرینی از مردم این کشور خواستند تا خشم خود را از سفر قریب‌الوقوع نتانیاهو به بحرین علناً به نمایش گذارند.

در این اعلامیه آمده: از ملت بحرین که همیشه به آرمان فلسطین وفادار بوده و هستند، خواستاریم با شعار «اسرائیل سَتَزول» (اسرائیل نابود خواهد شد) در فعالیت‌های اعتراض‌آمیز در اعلام مخالفت با سفر نتانیاهو به بحرین مشارکت فعال داشته باشند.

پس از انتشار اخباری مبنی بر سفر نتانیاهو به عربستان، رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند وی هفته آینده به دو کشور امارات و بحرین سفر می‌کند.

در همین حال، رسانه‌ها امروز خبر دادند یک هیئت رسمی از تجار و بازرگانان صهیونیست امروز وارد منامه بحرین شدند. به گفته رسانه‌های صهیونیستی، این هیئت به دعوت طرف بحرینی به این کشور سفر کرده و با وزیر اقتصاد و تجارت و مقامات ارشد بانکی و تجاری این کشور دیدار کردند.

توافق عادی‌سازی روابط حکومت بحرین با رژیم صهیونیستی با مخالفت شدید مسلمانان جهان و مردم این کشور روبرو شده که آن را خیانت به آرمان فلسطین و خدمت به غاصبان قبله نخست مسلمانان می‌دانند.

انتهای پیام
captcha