برگزاری جشنواره مجازی «زندگی و مقابله با کرونا» در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
کد خبر: 3935510
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

برگزاری جشنواره مجازی «زندگی و مقابله با کرونا» در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد جشنواره کشوری علمی، فرهنگی، هنری «زندگی و مقابله با کرونا» را در تاریخ ۳۰ آذر مصادف با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار به‌ صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد جشنواره کشوری علمی، فرهنگی، هنری «زندگی و مقابله با کرونا» را در تاریخ ۳۰ آذرماه  مصادف با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار به‌ صورت مجازی برگزار می‌کند.

جشنواره ملی «زندگی و مقابله با کرونا» در ۱۴ محور شامل مدافعان سلامت در کلام مقام معظم رهبری، سبک آموزش در دوران کرونا، بیان تجربیات از ابتلا و درمان، اقتصاد و خانواده در کرونا، تغییر سبک زندگی با کرونا، سلامت روان و کرونا، کرونا در گذر زمان، نقش رسانه‌های جمعی در اطلاع‌رسانی و زندگی با کرونا، نقش مسئولیت‌پذیری و تعهد اجتماعی در مقابله با کرونا، نقش و امنیت شغلی و اجتماعی در زندگی با کرونا، تعهد و اخلاق حرفه‌ای مدافعان سلامت در کرونا، نقش مدافعان سلامت در مقابله با کرونا، سلامت معنوی در دوران کرونا و کودکان و کرونا برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از ۲۵ آبان تا ۲۰ آذرماه در قالب‌های شعر، داستان، خاطره، دل‌نوشته، فیلم، کلیپ، عکس، نقاشی، ‌پوستر، ‌انیمیشن،‌ کاریکاتور، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، پادکست، اپلیکیشن و خوشنویسی به آدرس ایمیل جشنواره festivalcoronavirus@skums.ac.ir ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، تمامی آثار دریافتی در قالب یادمان جشنواره نگهداری و نمایشگاه مجازی در وب سایت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ارائه می‌شود و آثار برتر در سطح وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انعکاس داده خواهد شد. علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره می‌توانند پس از تکمیل فرم ثبت نام، آثار خود را حداکثر درسه قالب و از هر قالب حداکثر سه اثر در مهلت مقرر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

آدرس وب‌سایت جشنواره به نشانی https://www.skums.ac.ir/festivalcoronavirus  برای دسترسی علاقمندان به اطلاعات بیشتر از نحوه شرکت در جشنواره و فرمت آثار ارسالی اعلام شده است و به نفرات برتر جشنواره همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) جوایز نفیسی از طرف دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha