اعلام زمان‌بندی مسابقات سراسری قرآن در البرز
کد خبر: 3933689
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰

اعلام زمان‌بندی مسابقات سراسری قرآن در البرز

رئیس امور قرآنی اوقاف البرز گفت: بانوان نماینده در مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسر قرآن کریم، 23 آبان به‌صورت آنلاین و نمایندگان آقا، امروز، 17 آبان به‌صورت ضبطی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

اعلام زمان‌بندی مسابقات سراسری قرآن در البرز

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: تاریخ برگزاری مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بخش بانوان در سراسر کشور از ۱۸ لغایت 23 آبان خواهد بود که استان‌ها به تفکیک جدول زمان‌بندی به اجرای مسابقه به‌صورت زنده(آنلاین) در مرکز استان می‌پردازند، زمان برگزاری این مسابقات در استان البرز در بخش خواهران 23 آبان ماه خواهد بود.
وی اضافه کرد: زمان برگزاری بخش برادران این مسابقات نیز که به‌صورت ضبطی اجرا می‌شود، در محل صداوسیمای استان از تاریخ ۱۷ لغایت 23 آبان خواهد بود و این بخش در آذرماه از طریق شبکه قرآن با حضور داوران، داوری خواهد شد؛ مسابقات این بخش در البرز، امروز، 17 آبان ماه از ساعت 9 صبح آغاز شده است.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز تصریح کرد: نمایندگان استان در این مسابقات 10 نفر هستند، که از این تعداد پنج نفر در بخش آقایان و پنج نفر در بخش بانوان در این مسابقات در بخش رشته‌های حفظ کل، حفظ 20 جز، قرائت و ترتیل، اذان و دعاخوانی حضور خواهند داشت.
وی در پایان با اشاره به اینکه امسال اولین سالی است که به علت شیوع ویروس کرونا، مسابقات به این شیوه برگزار می‌شود و تجربه خوبی کسب خواهد شد، افزود: ان‌شاءالله با تمهیداتی که سوی مرکز امور قرآنی سازمان و برنامه‌ریزی‌های درون استانی صورت گرفته است، این مسابقات به بهترین نحو برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha