هر پایگاه بسیج؛ یک پایگاه امدادی
کد خبر: 3933072
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

هر پایگاه بسیج؛ یک پایگاه امدادی

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه اقدامات مقابله با کرونا در مجموعه سپاه طبق ابلاغیه و شیوه‌نامه جدید انجام خواهد شد، گفت: یه دستور فرمانده سپاه پاسداران طی دستورالعمل جدید هر پایگاه بسیج را به یک پایگاه امدادی تبدیل خواهیم کرد.

هر پایگاه بسیج؛ یک پایگاه امدادی

یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: مجموعه سپاه در نظر دارد ضمن بازنگری در رویکرد خود و با توجه به ظرفیت و توان این مجموعه در راستای کمک به شکست ویروس کرونا اقدام کنیم.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در ادامه با اشاره به اقدامات سپاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز از جمله تولید ماسک و ضدعفونی کردن معابر و ...، ادامه داد: امروز نیز به دستور فرمانده سپاه پاسداران مقرر شد هر پایگاه بسیج را به یک پایگاه امدادی تبدیل کنیم.
این فرمانده ارشد سپاه در ادامه با بیان اینکه اقدامات ما طبق ابلاغیه و شیوه نامه جدید انجام خواهد شد، اظهار کرد: طی این دستورالعمل همه پایگاه‌های بسیج، اقشار مردمی، معاونت‌ها، یگان‌ها و لشکر عملیاتی وارد صحنه خواهند شد.
به گفته مولایی یکی از رویکردهای اجرای این طرح امر به معروف و نهی از منکر در حوزه بهداشت است، که آموزش رعایت اصول بهداشتی و توزیع ماسک میان افرادی که از رعایت پروتکل‌های بهداشتی سر باز می‌کنند انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه امرز 250 هزار ماسک در میان آحاد مردم توزیع می‌شود، افزود: این اقدامات توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی، گروه‌های جهادی، نواحی، پایگاه‌ها و قرارگاه‌های محله محور انجام می‌شود.
فرمانده سپاه استان البرز ضمن اشاره همکاری این مجموعه با بهداشت و درمان تصریح کرد: در حوزه تخصصی و بهداشتی از تمام ظرفیت‌های انسانی خود در نقاهتگاه‌ها استفاده کردیم.

انتهای پیام
captcha