توهین به پیامبر(ص) نشانه ضعف دنیای غرب است
کد خبر: 3931659
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳

توهین به پیامبر(ص) نشانه ضعف دنیای غرب است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان توهین به پیامبر(ص) را نشانه ضعف دنیای غرب دانست و گفت: مسلمانان باید با حفظ بیداری اسلامی، وحدت خود را در مقابل تفرقه‌افکنان و توطئه‌گران افزایش دهند.

توهین به پیامبر(ص) نشانه ضعف دنیای غرب استحجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با محکوم کردن سخنان رئیس‌جمهور فرانسه در توهین به پیامبر اسلام(ص) اظهار کرد: از زمانی که بر اساس طبیعت و فطرت، حق و حقیقت دینی اعلام موجودیت کرد، باطلی هم احیا شده و در مقابل حق مانع ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه قرآن معجزه آخرین فرستاده خدا و کامل‌ترین کتاب انسان‌ساز برای همه بشریت است، ادامه داد: با وجود اینکه 1400 سال از ظهور اسلام می‌گذرد اما روز به روز عظمت آن بیشتر می‌شود و به دلیل حقانیت اسلام گرایش به آن افزایش می‌یابد.

این مسئول با اشاره به اینکه مهمترین خصلت شیطان کبر و غرور است، بیان کرد: مستکبران که اسلام را سدی در راه اهداف استکباری خود می‌بینند، چشم به ذخایر انرژی کشورها دارند و می‌خواهند دیگران را مستعمره خود کنند، نمی‌توانند مکتب دین اسلام و انقلاب اسلامی که بر پایه‌ آموزه‌های پیامبر(ص) و اهل‌بیت‌(ع) شکل گرفته است را تحمل کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: ابرقدرت‌ها و در راس آن‌ها آمریکا هر لحظه تلاش دارند تا به حکومت دینی ضربه بزنند و شروع به حتاکی می‌کنند و پیامبر(ص) که رحمه‌للعالمین است را مورد بی‌احترامی قرار می‌دهند.

وی به آشفتگی دنیای غرب برای رفع مشکلات جوامع اشاره کرد و افزود: آن‌هایی که توانایی اداره کشور را ندارند و با وجود همه پیشرفت‌های تکنولوژی از عهده رفع کوچکترین مشکلات عاجز ماندند و خود را در مقابل اسلام و نظام اسلامی در ضلالت می‌بینند، راهی به جز هتک حرمت نمی‌بینند اما با این اقدامات نیز نمی‌توانند جایگاهی در بین مردم داشته باشند.

ناصر یادآور شد: توهین به نبی مکرم اسلام، توهین به ایرانی‌ها و شیعیان نیست بلکه آن‌ها به 2 میلیارد مسلمان جهان اهانت کردند و دود این کار به چشم خودشان خواهد رفت و وحدت مسلمانان باعث می‌شود کسی جرئت هتک حرمت به مقدسات را پیدا نکند.

وی خاطرنشان کرد: البته در این بین مشاهده می‌کنیم که برخی کشورهای مسلمان به جامعه غرب چراغ سبز نشان می‌دهند و چشم خود را به روی جنایات دشمنان اسلام بسته‌اند اما باید از خواب غفلت بیدار شوند و همه گرد هم آیند تا استکبار جهانی را به خاک بمالند.

انتهای پیام
captcha