اهدای دستگاه تب‌سنج به مدارس دینی اوگاندا
کد خبر: 3931361
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

اهدای دستگاه تب‌سنج به مدارس دینی اوگاندا

رایزنی فرهنگی کشورمان در کامپالا دستگاه‌های تب‌سنج لیزری هوشمند را خریداری و به مدارس مختلف اوگاندا از جمله امام رضا(ع) و امیرالمؤمنین(ع) اهدا کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با بازگشایی سال‌های آخر و نهایی هر مقطع تحصیلی در مدارس و دانشگاه‌های اوگاندا و با توجه به ضرورت امر، رایزنی فرهنگی کشورمان در کامپالا دستگاه‌های تب‌سنج لیزری هوشمند با هزینه خود خریداری و به مدارس امین الرعایا، مدینة العلم، امام رضا(ع)، امیر المؤمنین(ع) و ... اهدا کرد.

رئیس جمهور اوگاندا در آخرین مواضع عملیاتی خود علیه ویروس کووید 19 برخی محدودیت‌های کرونایی را در مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و کلیساها با شرایط ویژه‌ای برداشت.

براساس آخرین تصمیمات کرونایی دولت اوگاندا، سال‌های آخر هر مقطع تحصیلی در مدارس و دانشگاه‌ها به منظور اتمام آن مقطع و ورود به مقطع بالاتر باید در ترم تحصیلی جاری در کلاس‌ها حضور داشته و در امتحان نهایی مقطعی که در آن است، شرکت کند.

همچنین، طبق تصمیمات دولتی، مدیران مدارس و مسئولان دانشگاه‌های اوگاندا موظف هستند دستگاه تب‌سنج لیزری و وسایل مورد نیاز برای کنترل تب کرونایی، پایش سلامت و ضدعفونی کردن دانش‌آموزان، دانشجویان، کادر آموزشی و مراجعان تهیه کرده و در بدو ورودی قرار دهند. 

انتهای پیام
captcha