دانش‌آموزان استثنایی البرز از «محضر قرآن» بهره‌مند می‌شوند
کد خبر: 3931008
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹

دانش‌آموزان استثنایی البرز از «محضر قرآن» بهره‌مند می‌شوند

رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی البرز از راه‌اندازی پویش معنوی «در محضر قرآن» در مدارس مجازی البرز خبر داد و گفت: در قالب اين طرح جزء ۳۰ قرآن به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

دانش‌آموزان استثنایی البرز از «محضر قرآن» بهره‌مند می‌شوند

عباس کشاورز، رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: پویش معنوی «در محضر قرآن» در مدارس مجازی البرز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در این پویش به منظور ارتقای آموزش قرآن و ایجاد خاطره‌ای ماندگار جزء ۳۰ قرآن‌کریم به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در مدارس مجازی آموزش داده می‌شوند، افزود: در این پویش دانش‌آموزان به حفظ سوره‌های جزء ۳۰ قرآن‌کریم ترغیب می‌شوند.
رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی البرز با بیان اینکه این پویش از تاریخ پنجم تا ۱۱ آبان ماه جاری همزمان با هفته پارالمپیک برگزار می‌شود، بیان کرد: نهادینه‌کردن فرهنگ تلاوت روزانه قرآن، ایجاد روحیه قرآنی و آشنایی با شیوه تلاوت صحیح کتاب آسمانی در راستای رشد و تکامل دینی دانش‌آموزان بسیار مؤثر است.
کشاورز با بیان اینکه این پویش با هدف آشنایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با مفاهیم کتاب آسمانی و علاقمندی بیشتر آنان با آیات نورانی قرآن برگزار می‌شود، افزود: دانش‌آموزان می‌توانند با ارسال فیلم‌های دو دقیقه‌ای از تلاوت، تفسیر قرآن و یا با کشیدن تصویری ازقصه‌های قرآنی در این پویش مشارکت کنند.
این مسئول بیان کرد: فضای مجازی می‌تواند یک محیط آموزشی مناسب برای ترویج سبک زندگی سالم، توسعه رشد جسمانی، فردی و اجتماعی باشد و در اين برنامه سعی بر آن است تا از ظرفيت دانش‌آموزان و فرهنگيان فعال در حوزه قرآن استفاده شود.

 

انتهای پیام
captcha