مرحله کشوری مسابقات تفسیر در چهارمحال‌وبختیاری آغاز شد
کد خبر: 3930829
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
به‌صورت ویدئوکنفرانس و همزمان با سراسر کشور؛

مرحله کشوری مسابقات تفسیر در چهارمحال‌وبختیاری آغاز شد

مرحله کشوری مسابقات تفسیر عمومی قرآن کریم، از ساعت ۱۰ صبح امروز، ۲ آبان‌ماه به‌صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور در چهارمحال‌وبختیاری آغاز شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، مرحله کشوری مسابقات تفسیر عمومی قرآن کریم، از ساعت ۱۰ صبح امروز، 2 آبان‌ماه به‌صورت ویدئوکنفرانس همزمان با سراسر کشور در چهارمحال‌وبختیاری آغاز شده است.

آیت‌الله روحانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ایکنا، گفت: به دلیل درگیری استان و کشور با شیوع ویروس کرونا، مرحله کشوری مسابقات سراسری در رشته تفسیر عمومی قرآن کریم، امروز به‌صورت مجازی و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سه نفر از استان به این مرحله از مسابقات در رشته تفسیر راه یافته بودند، افزود: «افشین سلیمی وردنجانی»، «مهناز علی‌بابایی» و «نعیمه سادات شریعت بروجنی» به عنوان برگزیدگان مرحله استانی در این رقابت کشوری شرکت دارند.

وی تأکید کرد: ستاد مرکزی مسابقات به‌صورت ویدئو کنفرانس روند اجرای مسابقات در تمامی استان‌ها را رصد می‌کند.

روحانی با بیان اینکه سؤالات به‌صورت تستی و تشریحی است، گفت: هر شرکت کننده باید به ۸۸ سوال، ۸۴ سوال تستی و چهار سوال تشریحی در مدت ۹۰ دقیقه پاسخ دهد. سوالات این مرحله از تفسیر سوره مبارکه «مریم»، «طه» طرح شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان تصریح کرد: پس از پایان آزمون، پاسخنامه‌ها به صورت اسکن شده از طریق فضای مجازی به ستاد مرکزی مسابقات ارسال و اصل پاسخنامه‌ها نیز به صورت پلمپ شده به این ستاد فرستاده می‌شود.

انتهای پیام
captcha