دوم آبان‌ماه، مرحله كشوری آزمون تفسیر قرآن‎کریم در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3930616
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

دوم آبان‌ماه، مرحله كشوری آزمون تفسیر قرآن‎کریم در البرز برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز زمان برگزاری مرحله كشوری آزمون تفسیر قرآن در سال جاری را اعلام كرد و گفت: از استان البرز یک نماینده در این آزمون حضور دارد.

دوم آبان‌ماه، مرحله كشوری آزمون تفسیر قرآن‎کریم در البرز برگزار می‌شود

حجت الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایكنا از البرز، از مشخص‌شدن زمان مرحله كشوری آزمون تفسیر قرآن خبر داد و گفت: این آزمون مربوط به چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌كریم است.
وی افزود: مرحله كشوری این آزمون ساعت ۱۰ صبح روز جمعه، ۲ آبان‌ماه به‌صورت همزمان و كشوری و در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.
این مسئول با بیان اینكه از استان البرز یک نماینده(مائده نبی‌زاده) در این آزمون حضور دارد، گفت: این آزمون از كتاب تفسیر نمونه آیت‌الله‌العظمی مكارم شیرازی از سوره مریم و طه برگزار خواهد شد كه دارای ۸۸ سؤال است و از این تعداد ۸۴ سؤال به‌صورت ۴ گزینه‌ای و ۴ سؤال نیز به‌صورت تشریحی خواهد بود.
وی زمان برگزاری این آزمون را ۹۰ دقیقه اعلام كرد و گفت: این آزمون دارای امتیاز منفی بوده و به ازای هر سه پاسخ غلط یك امتیاز منفی به شركت‌كننده تعلق خواهد گرفت.
اشرفی در خصوص زمان اعلام نتایج این آزمون نیز گفت: نتایج آزمون مرحله كشوری رشته تفسیر قرآن‌كریم حداكثر تا پایان آبان‌ماه اعلام می‌شود و به نفرات برتر آن نیز هدایایی اهدا خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه البرز همچنین درباره زمان برگزاری مرحله كشوری رشته‌های آوایی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف نیز گفت: مرحله كشوری رشته‌های آوایی در بخش بانوان و آقايان در نیمه دوم آبان‌ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha