اعلام برنامه‌های اوقاف رشتخوار در دهه وقف
کد خبر: 3928959
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

اعلام برنامه‌های اوقاف رشتخوار در دهه وقف

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشتخوار بیان کرد: نشست‌های صنفی وقف با حضور روحانیون و جمعی از مسئولان همزمان با دهه وقف در این شهرستان برگزار می‌شود.

محمدرضا محسن‌آبادی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشتخوار، 22 مهرماه در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا در تشریح برنامه‌های این اداره همزمان با دهه وقف، بیان کرد: با هدف ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف، تشکیل انجمن یاوران وقف و ایجاد وقف جدید برای رفع نیازهای شهرستان، نشست‌های صنفی وقف با حضور روحانیون، فرماندار و مسئولان ادارت شهرستان همزمان با دهه وقف در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: برپایی میز خدمت بعد از مراسم نماز جمعه در شهرهای جنگل و رشتخوار با حضور کارشناسان اداره اوقاف، تبلیغات، فضاسازی و برپایی ایستگاه همه واقف باشیم در سطح شهرستان، برگزاری مسابقه انشای وقف ویژه دانش‌آموزان در سطح مدارس از دیگر برنامه‌های دهه وقف در رشتخوار است.

محسن‌آبادی، غبارروبی و عطر‌افشانی بقاع متبرکه امامزاده میرقوام‌الدین(ع) روستای نوق و امامزاده فاضل(ع) روستای فاضلمند، برگزاری همایش یاوران وقف و تقدیر از شش نفر از واقفان که از ابتدای سال جاری وقف جدید ثبت کرده‌اند، تقدیر از خیران و اعضای هیئت امنای بقاع متبرکه را از دیگر برنامه‌های این دهه برشمرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشتخوار اظهار کرد: همچنین مراسم عزاداری سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در بقعه متبرکه امامزاده میرقوام‌الدین(ع) با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی گفت: تهیه 100 بسته معیشتی از محل موقوفات و خیران و توزیع آن میان نیازمندان شهرستان هر بسته با ارزش 250 هزار تومان در راستای اجرای طرح «احسان ماندگار» همزمان با دهه وقف انجام خواهد شد.

زهرا چشمی
انتهای پیام
captcha