آغاز دوره جدید آموزش‌های قرآنی حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 3927054
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴

آغاز دوره جدید آموزش‌های قرآنی حرم شاهچراغ(ع)

ترم پاییز کلاس‌های آموزشی مرکز دارالقرآن‌الکریم حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از ۲۱ مهرماه به‌ صورت حضوری و هم غیرحضوری آغاز خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس،‌ حجت‌الاسلام احمد سلامی، معاون فرهنگی و تبلیغات آستان مقدس حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، امروز، 13 مهر ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینكه ثبت‌نام ترم پاییز دوره‌های آموزشی مرکز دارالقرآن الکریم حرم مطهر تا ۲۰ مهرماه ۱۳۹۹ تمدید شد، گفت: كلاس‌های این ترم از ۲۱ مهرماه آغاز خواهند شد.

وی افزود: این كلاس‌ها در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی، تجوید در سطوح مختلف (۱، ۲ و ۳)، مفاهیم، صوت و لحن، تفسیر، حفظ ترتیبی، حفظ موضوعی و تثبیت جهت حفاظ برگزار خواهند شد.

سلامی با بیان اینكه همچنین دوره آموزش مداحی برای بانوان در برنامه این کلاس‌ها قرار دارد، ادامه داد: برای کودکان ۵ تا ۶ سال نیز کلاس‌های آمادگی قرآنی در نظر گرفته شده است.

 معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اظهار کرد: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا، در این ترم کلاس‌های ویژه بزرگسالان به شیوه‌های حضوری (با ظرفیت محدود و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی) و غیرحضوری(مجازی) و آمادگی قرآنی ویژه کودکان نیز به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

سلامی یادآور شد: علاقه‌مندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر پیرامون کلاس‌های مرکز دارالقرآن می‌توانند در ساعات اداری با شماره‌های ۳۲۲۲۵۰۰۴ و ۳۲۱۳۱۲۴۳ تماس حاصل كنند.

انتهای پیام
captcha