اردوی جهادی روان‌شناسی در اندیکا برگزار می‌شود
کد خبر: 3925829
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

اردوی جهادی روان‌شناسی در اندیکا برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری اردوی جهادی روانشناسی توسط اساتید و دانشجویان ارشد و دکتری رشته روان‌شناسی در اندیکا خبر داد.

اردومصطفی حیدری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از برپایی اردوی جهادی در شهرستان اندیکا خبر داد و گفت: به منظور برپایی اردوهای جهادی، در بسیج دانشجویی کارگروه‌های تخصصی ایجاد می‌شود. علاوه بر برپایی اردوی عمرانی، فرهنگی و آموزشی، اردوی جهادی دامپزشکی نیز برگزار می‌شود. اکنون نیز کارگروه تخصصی روانشناسی را تشکیل دادیم که جزو اولین گروه‌های جهادی روانشناسی دانشجویی در کشور است.

وی افزود: اردوی جهادی روانشناسی از ۱۰ مهر به مدت ۱۰ روز، توسط استادان و دانشجویان ارشد و دکتری رشته روان‌شناسی در اندیکا برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این اردوی جهادی، ارائه مشاوره‌های تخصصی روانشناسی و روانپزشکی است. همچنین برای افرادی که بر اساس تشخیص، نیاز به دارو و مداخلات درمانی دارند، شرایط فراهم شده تا به روانپزشک معرفی شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان گفت: این متخصصان روانشناسی در خصوص آسیب‌های مختلف اجتماعی اعم از طلاق، اعتیاد و... نیز مشاوره ارائه خواهند داد.

انتهای پیام
captcha