آغاز ثبت‌نام ترم پاییز آموزش‌های کوتاه‌مدت جهاد‌دانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3925649
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵

آغاز ثبت‌نام ترم پاییز آموزش‌های کوتاه‌مدت جهاد‌دانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری

رئیس جهاد‌دانشگاهی چهارمحال‌و‌بختیاری از آغاز ثبت نام ترم پاییز آموزش‌های کوتاه‌مدت جهاد‌دانشگاهی استان به‌صورت حضوری و مجازی خبر داد.

سیروس رضایی، رئیس جهاد‌دانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا، آموزش‌های کوتاه‌مدت را یکی از حوزه‌های فعالیتی جهاد‌دانشگاهی استان در راستای مهارت‌آموزی و توسعه کارآفرینی معرفی کرد و از شروع ثبت‌نام ترم پاییز آموزش‌های عمومی، تخصصی، تخصصی پیشرفته و اشتغال‌محور در مراکز آموزشی این نهاد به‌صورت حضوری و مجازی خبر داد.

وی با اشاره به شروع ویروس کرونا در بهمن سال گذشته و تعطیلی مراکز و فعالیت‌های آموزشی و نظر به صدور مجوز ستاد استانی مبارزه با کرونا و مجوز بازگشایی مراکز آموزشی از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان، تأکید کرد: جهاد‌‌دانشگاهی در همین راستا با رعایت تمامی موازین و پروتکل‌های بهداشتی اعم از ثبت مراکز و تکمیل فرم خود اظهاری مدیران، مدرسان، کارکنان و فراگیران در سامانه سلامت وزارت بهداشت و الزام استفاده از وسایل حفاظت فردی و رعایت فاصله اجتماعی و گندزدایی روزانه مراکز اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی به‌صورت حضوری و مجازی کرده است.

رضایی با اشاره به ارائه آموزش‌های کوتاه‌مدت به فراگیران در قالب دپارتمان‌های علوم پزشکی، زبان‌های خارجی، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات، فنی و مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری و کارآفرینی و تجاری‌سازی، تصریح کرد: فراگیران می‌توانند در هر یک از دپارتمان‌های مذکور، دوره‌های آموزشی مختلف و متنوع را با استفاده از اساتید مجرب و مدرن‌ترین شیوه‌های آموزشی، آموزش ببینند.

رئیس جهاد‌دانشگاهی استان افزود: بیش از ۷۰ عنوان دوره آموزشی این نهاد به‌صورت مجازی و با محتوای الکترونیکی و تحت وب ایجاد شده که از طریق اینترنت قابل دسترسی هستند.

وی با اشاره به طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی بورس در سه سطح مقدماتی، تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی، دستیار دندانپزشک، تکنسین داروخانه، آموزش مراقبت از سالمند، برنامه‌نویسی اندروید، حسابداری، تربیت مربی مهدهای کودک، تربیت معلم مدارس ابتدایی، عکاسی، فتوشاپ عکاسی، تدوین و ادیت فیلم و صدا، دکوراسیون داخلی، دوخت چرم، تربیت راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، پرورش گیاهان زینتی و آپارتمانی مهم‌ترین رویکرد معاونت آموزشی جهاد‌دانشگاهی را برگزاری دوره‌های اشتغال‌محور برشمرد.

رئیس جهاد‌دانشگاهی استان گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پورتال http://jdchb.ac.ir/ مراجعه کنند و یا به شماره تلفن‌های مراکز آموزشی زیر تماس بگیرند.

‌مرکز آموزش شماره ۱ شهرکرد: بلوار شریعتی، نبش کوچه ۱۷ تلفن: ۳۳۳۳۲۰۹۳ و ۳۳۳۴۵۴۰۰
‌مرکز آموزش شماره ۲ شهرکرد: خیابان ولیعصر، روبروی بیمه سلامت تلفن: ۳۲۲۴۲۵۱۷
‌مرکز آموزش بروجن: میدان شهرداری تلفن: ۳۴۲۲۱۲۳۰ - ۳۴۲۳۵۰۸۰
‌مرکز آموزش فارسان: خیابان شهید بهشتی، خیابان اشرفی اصفهانی تلفن: ۳۳۲۲۵۳۳۰
‌مرکز آموزش سامان: خیابان پاسداران، روبه‌روی داروخانه شبانه روزی، تلفن: ۳۳۵۲۷۴۶۴
‌مرکز آموزش لردگان: خیابان گلزار شهدا، تلفن: ۳۴۴۴۶۶۹۳

انتهای پیام
captcha