تسلیت مدیركل آموزش و پرورش فارس در پی‌ درگذشت بنیانگذار مسابقات قرآن 5 گانه
کد خبر: 3919521
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۵

تسلیت مدیركل آموزش و پرورش فارس در پی‌ درگذشت بنیانگذار مسابقات قرآن 5 گانه

درپی درگذشت معلم قرآن و پیشکسوت فرهنگی مرحوم حاج سیدمحمدجعفر فنایی، مدیرکل آموزش و پرورش فارس پیام تسلیتی صادر كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، فرهاد اسماعیلی،‌ مدیركل آموزش و پرورش فارس طی پیامی درگذشت مرحوم سیدمحمدجعفر فنایی، معلم قرآن و پیشكسوت فرهنگی استان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ؛‌ [همان] كسانى كه چون مصیبتى به آنان برسد مى‏ گویند ما از آن خدا هستیم و به سوى او باز مى‏ گردیم» (آیه 156 سوره بقره)

با سلام

خبر ارتحال شخصیت وارسته قرآنی، مروج خستگی‌ناپذیر وحی آسمانی، بنیانگذار مسابقات قرآن پنج‌گانه دانش‌آموزی استانی و چهره تابناک خدوم و سخت‌کوش عرصه تعلیم و تربیت جناب استاد حاج سیدمحمدجعفر فنایی موجب تأثر خاطر و حزن بنده و همکاران ایشان در خانواده بزرگ آموزش و پرورش فارس گردید.

مرحوم حاج فنایی در طول دوران خدمتش در سنگر تعلیم و تربیت خدمات شایان توجهی در حوزه نشر قرآن و معارف اسلامی و تربیت دانش‌آموزانی متعهد را انجام داد و قطعاً یاد و خاطره تلاش‌هایش سال‌ها در ذهن دانش‌آموزان و فرهنگیان و مردم خوب استان باقی خواهد ماند.

امروز اگرچه او در جوار رحمت پروردگار آرام گرفت ولی جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان این گوهر تابناک و بی‌بدیل را از میان خود از دست داد.

اینجانب به سهم خودم ضایعه درگذشت این استاد فرزانه و این معلم وارسته را به خانواده، بازماندگان و همچنین جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان استان فارس و همه عاشقان مکتب اسلام و قرآن تسلیت عرض کرده و از درگاه ایزد متعال برای آن مرحوم، مغفرت و علوّ درجات و برای بازماندگان و وابستگان صبر و  اجر جزیل مسئلت دارم. ان‌شاءالله راه روشن و پر برکتی که ایشان در مسیر نشر قرآن کریم در استان و کشور گشودند، ادامه یابد.

انتهای پیام
captcha