بیش از ۶۵۰۰ برخورد با تخلفات کرونایی در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3913406
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

بیش از ۶۵۰۰ برخورد با تخلفات کرونایی در خراسان‌شمالی

مدیرکل امور بازرسی استانداری خراسان شمالی گفت: در فرآیند بازرسی‌های انجام شده در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف بیش از ۶ هزار مورد اخطار و حدود ۵۰۰ مورد اعمال قانون صورت پذیرفته است.

بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ برخورد با تخلفات کرونایی در استانمهدی کرامتی، مدیرکل امور بازرسی استانداری خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان اینکه مردم بهترین ناظرین بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی هستند، اظهار کرد: مردم بهترین ناظرین بر عملکرد دستگاههای اجرایی، بانک‌ها و صنوف مختلف در اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی هستند.

کرامتی افزود: از زمان الزام رده‌های شغلی مختلف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تشدید نظارت‌ها در اجرای مصوبات ستاد ملی و استانى مدیریت کرونا بیش از ٣٠ هزار بازرسی توسط دستگاه‌های متولی، علوم پزشکى، اصناف، صنعت، معدن و تجارت و تیم‌های بازرسی مشترک فرمانداری‌ها صورت گرفته است.

مدیرکل امور بازرسی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: در فرآیند بازرسی های انجام شده در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف بیش از ۶ هزار مورد اخطار و حدود ۵۰۰ مورد اعمال قانون صورت پذیرفته است.

وی با ابراز تاسف از این موضوع که گزارشات و مشاهدات بازرسین و خبرنگاران بیانگر عدم رعایت  الزامات ابلاغی توسط برخی از صنوف و دستگاه‌ها است، تاکید کرد:  از مردم استان تقاضا داریم  موارد نقض پروتکل‌ها  بویژه استفاده از ماسک در تمام دستگاه‌های اجرایی بانک‌ها و .. (کارمند و ارباب رجوع ) را به مراکز بهداشت هر شهرستان از طریق شماره تلفن ١٩٠، گروه‌های اقدام مستقر در فرمانداری‌ها و یا شماره پیامکی ٥٠٠٠٥٨١٨ جهت پیگیری گزارش دهند.

انتهای پیام
captcha