اجرای طرح وقف‌های مشارکتی در اردبیل
کد خبر: 3910649
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸

اجرای طرح وقف‌های مشارکتی در اردبیل

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل، گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه اوقاف اردبیل در سال جاری اجرای طرح وقف‌های مشارکتی است که با استفاده از این طرح می‌توان فرهنگ وقف را میان عامه مردم معرفی و افزایش داد.

اجرای طرح وقف‌های مشارکتی در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین ستوده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل، ۲۵ تیرماه، گفت: جمعی از اهالی و خیرین روستای بنه بخش مرکزی، یک قطعه زمین به متراژ ۶۰۰ متر مربع واقع در این روستا را وقف نمودند.
وی افزود: نیت واقفین، امورات مسجد جامع روستای مذکور بوده و این وقف جدید با کد تفصیلی ۱۰۲۳۰۶۷۳۰۰۰۰۰۰ در سامانه جامع موقوفات کشور ثبت گردیده است.
ستوده گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه اوقاف اردبیل در سال جاری اجرای طرح وقف‌های مشارکتی است که با استفاده از این طرح می‌توان فرهنگ وقف را میان عامه مردم معرفی و افزایش داد.
وی با بیان اینکه در استان اردبیل برخی نیات مرتبط با مسایل روز وجود ندارد، افزود: با استفاده از ظرفیت عموم مردم می‌توان فرهنگ وقف را در جامعه گسترش داد، در این طرح با توجه به میزان سرمایه مورد نیاز سهم‌های وقفی تعریف شده و هر شخص می‌تواند میزان سهم معینی برای خود وقف کند.

انتهای پیام
captcha