طرح‌های اقتصاد مقاومتی چهارمحال‌وبختیاری نیازمند ۲۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
کد خبر: 3910513
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

طرح‌های اقتصاد مقاومتی چهارمحال‌وبختیاری نیازمند ۲۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه ۴۶ پروژه برای تصویب در جلسه اقتصاد مقاومتی استان مطرح می‌شود، گفت: تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها نیازمند ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال‌وبختیاری، ۲۴ تیرماه در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و ستاد اقتصادمقاومتی استان با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه ۴۶ پروژه برای تصویب در این جلسه مطرح می‌شود، اظهار کرد: تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها نیازمند ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

وی افزود: یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز این پروژه‌ها از منابع دولتی و مابقی از تسهیلات بانکی تامین می‌شود، این اعتبارات برای اجرای این پروژه‌ها مازاد بر اعتبارات دولتی است.

عباسی از افتتاح بیمارستان بروجن خبر داد و گفت: برای احداث جاده دسترسی این بیمارستان و پل زیرگذر و روڱذر این مسیر نیازمند ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان اعتبار هستیم، کلنگ این پروژه امروز بر زمین زده می‌شود.

وی تصریح کرد: تأمین اعتبار پروژه راه‌آهن مبارکه به سفیددشت، توسعه کشاورزی در اراضی شیب‌دار و تجهیز به سیستم آبیاری نوین، احداث کنارگذر شمالی شهرکرد به سامان، محور شهرکرد- بروجن به لردگان و محور شهرکرد به ناغان، آبرسانی به روستائیان و عشایر، تجهیز مراکز آموزشی از مهم‌ترین پروژه‌های مصوب سفر قبلی رئیس سازمان برنامه و بودجه به چهارمحال و بختیاری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان بیان کرد: ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومان امروز افتتاح و کلنگ یک‌هزار واحد دیگر به زمین زده می‌شود.

انتهای پیام
captcha