دستگاه‌های بدهکار حقوق موقوفات را پرداخت کنند
کد خبر: 3904823
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵

دستگاه‌های بدهکار حقوق موقوفات را پرداخت کنند

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت احیای موقوفات و پرداخت حق و حقوق وقف تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های بدهکار موقوفات باید حق و حقوق وقف را پرداخت کنند.

دستگاه‌های بدهکار حقوق موقوفات را پرداخت کنندبه گزارش ایکنا از مازندران، غلامرضا شریعتی نماینده مردم شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی امروز 25 خردادماه با حجت‌الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار نماینده مردم شرق مازندران، ضمن قدردانی از فعالیت‌های مجموعه اوقاف استان در خدمت‌رسانی به مردم و احیای موقوفات، گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا شاهد خدمت‌رسانی خادمین آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان به مردم بودیم و در همین راستا کارگاه‌های تولید ماسک در بقاع متبرکه استان راه‌اندازی شده بود.
شریعتی با اشاره به فعالیت‌های اجتماعی اوقاف و امور خیریه مازندران، اظهار کرد: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در راستای رزمایش ضیافت همدلی اقدام خداپسندانه‌ای بود که به گفته مسئولان اوقاف ۱۲ هزار بسته معیشتی بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شد.
وی در ادامه به اهمیت مسئله وقف و احیای موقوفات اشاره کرد و افزود: بیشتر موقوفات مازندران مربوط به اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) است و همین مسئله وظیفه ما را سنگین کرده است تا حافظ موقوفات اهل بیت(ع) باشیم.
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت احیای موقوفات و پرداخت حق و حقوق وقف توسط مردم و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های بدهکار موقوفات باید حق و حقوق وقف را پرداخت کنند و عدم پرداخت حقوق موقوفه اشکال شرعی دارد.
شریعتی با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی حامی موقوفات و سازمان اوقاف هستیم، اظهار کرد: در احیای موقوفات باید حق مردم و حق وقف بر اساس قانون لحاظ شود و اینطور نباشد که حق یکی از آن‌ها تضییع شود.
وی افزود: در احیای موقوفات و برطرف کردن مشکلات مردم این آمادگی را داریم که هرکجا نیاز به حضور ما باشد حضور پیدا کنیم و پیگیری‌های لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha