فعالیت گروه‌های جهادی در قرارگاه سازندگی خوزستان
کد خبر: 3904403
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱

فعالیت گروه‌های جهادی در قرارگاه سازندگی خوزستان

فرمانده قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی خوزستان با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: این قرارگاه در استان خوزستان با اولویت بازسازی خانه‌های محرومان و همچنین تأمین آب فعالیت می‌کند.

مز

سردار محمود معین‌پور، فرمانده قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این قرارگاه در استان خوزستان با اولویت بازسازی خانه‌های محرومان و همچنین تأمین آب با توجه به گرمی هوا فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در حوزه‌های زمین، جاده، بازسازی منازل و توسعه زیرساخت‌های استان به دولت کمک‌رسانی می‌کند.

معین‌پور با بیان اینکه در خوزستان نزدیک به 450 گروه جهادی ساماندهی شدند، افزود: استان خوزستان با وجود اینکه استانی غنی از منابع زیرزمینی و کشاورزی بوده اما دارای محرومیت‌های متعدد است که بخش عمده‌ای از آن به دوران دفاع مقدس بازمی‌گردد. از این رو سپاه به آبرسانی به غیزانیه ورود کرده تا این کار سریع‌تر انجام شود.

فرمانده قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی خوزستان گفت: همکاری همه ظرفیت‌های بسیج برای انجام کارهای جهادی در دستور کار قرار دارد و استفاده درست از ظرفیت‌ها نتایج مؤثری برای کاهش محرومیت‌ها در پی دارد.

انتهای پیام
captcha