شناسایی ۱۴۹ مورد جدید ابتلای به کرونا در لرستان/ ۱۷۱ نفر فوت کردند
کد خبر: 3904125
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۱

شناسایی ۱۴۹ مورد جدید ابتلای به کرونا در لرستان/ ۱۷۱ نفر فوت کردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به شناسایی ۱۴۹ نمونه مثبت ویروس کرونا در لرستان، گفت: از ابتدا تاکنون تعداد ۱۷۱ نفر از هم‌استانی‌ها به‌علت ابتلای به کووید ۱۹ جان باخته‌اند.

افزایشبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا نیکبخت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان چهارشنبه، ‎بیست و یکم خرداد در جمع خبرنگاران، گفت: چهار هزار و ۴۳۴ نمونه  ارسالی در طی بیست و چهار ساعت گذشته به آزمایشگاه‌های مرجع استان تعداد ۱۴۹ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان اضافه شد.
وی با بیان این‌که خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته در لرستان هیچ فوتی به‌علت کووید ۱۹ در لرستان نداشته‌ایم، افزود: از ابتدا تاکنون تعداد ۱۷۱ نفر از هم‌استانی‌ها به‌علت کووید ۱۹ جان باخته‌اند،
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: تاکنون ۳۱ هزار و ۴۹۸ نمونه از بیماران مشکوک به کووید ۱۹ در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد ۲۷ هزار و ۵۶۵ نمونه پاسخ داده شده که از این تعداد پنج هزار و ۵۱۲ مورد مثبت و تعداد ۲۲ هزار و ۴۵۳ نمونه منفی اعلام شده است.
نیکبخت با بیان این‌که تعداد ۵۰ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند، اضافه کرد: از ابتدا تاکنون تعداد پنج هزار و ۲۹۱ نفر که در لرستان مبتلا به کووید ۱۹ بوده‌اند پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته‌اند.

انتهای پیام
captcha