کمک 17 میلیارد تومانی خیرین البرزی برای مبارزه با کرونا
کد خبر: 3900116
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶

کمک 17 میلیارد تومانی خیرین البرزی برای مبارزه با کرونا

مدیر مرکز مطالعات و حرکت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی البرز گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، جهادگران این استان ۱۷ میلیارد و ۶۱۲ میلیون و ۲۵۸ هزار تومان کمک خیرین را برای مبارزه با کرونا و همچنین تهیه بستههای معیشتی جذب کردند.

کمک 17 میلیارد تومانی خیرین البرزی برای مبارزه با کرونا

میلاد بویینی، مدیر مرکز مطالعات و حرکت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، جهادگران این استان ۱۷ میلیارد و ۶۱۲ میلیون و ۲۵۸ هزار تومان کمک خیرین را برای مبارزه با کرونا و همچنین تهیه بسته‌های معیشتی جذب کردند.
وی با اشاره به اینکه این کمک‌ها با تلاش ۵۱۳۶ نفر از جهادگران در ۴۸۴ گروه جهادی محقق شده است، افزود: تهیه ۷۵ هزار و ۲۸۲ سبد معیشتی و توزیع آن‌ها در مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار نیز از محل این کمک‌ها انجام شده است.
این مسئول بیان کرد: از ابتدای همه‌گیری این بیماری منحوس تا‌کنون ۱۶۶ هزار و ۳۱۵ نفر از جهادگران اقشار مختلف بسیجی در قالب هفت هزار و 180 گروه جهادی فعالیت می‌کنند.
وی در ادامه به دیگر اقدامات جهادگران استان در ایام شیوع بیماری ویروسی کرونا اشاره کرد که از جمله این فعالیت‌ها ضدعفونی مساجد، اماکن مذهبی و مدارس توسط ۲۸ هزار و ۸۵۳ نفر از جهادگران استان است.
بویینی توزیع اقلام بهداشتی را از دیگر این فعالیت‌ها برشمرد و گفت: طی این مدت ۷۴۷ هزار و ۶۸۰ بسته بهداشتی و ضدعفونی و سه میلیون و ۲۵۵ هزار و ۷۰۰ لیتر مواد ضدعفونی برای شست و شوی معابر توزیع شده است.
فعالیت ۲۰۹ کارگاه جهادی تولید ماسک در البرز
مدیر مرکز مطالعات و حرکت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی البرز افزود: همچنین در این مدت ۲۰۹ کارگاه جهادی تولید ماسک با حضور ۱۳ هزار و ۳۳۱ جهادگر خانم و آقا فعال شدند.
وی تصریح کرد: در این کارگاه‌ها یک میلیون و ۶۳۳ هزار و ۲۰۰ عدد ماسک بهداشتی تولید که یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۵۵۰ عدد آن توزیع شده است.

 

انتهای پیام
captcha