«فرهنگ روز قدس در مقابله با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی» بررسی می‌شود
کد خبر: 3900060
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
در وبینار بین‌المللی بیروت؛

«فرهنگ روز قدس در مقابله با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی» بررسی می‌شود

وبینار بین‌المللی «فرهنگ روز قدس در مقابله با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی» به مناسبت روز جهانی قدس با مشارکت شخصیت‌های برجسته جهان اسلام برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، به مناسبت روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان با همکاری مرکز عربی بین‌المللی ارتباط و همبستگی و همچنین کنفرانس احزاب عربی، نشستی مجازی (وبینار) با عنوان «فرهنگ روز قدس در مقابله با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی» را برگزار خواهد کرد.
 
در این نشست مجازی شخصیت‌های بین‌المللی چون «شیخ‌ماهر حمود»، رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت؛ «معن بشور»، رئیس مرکز عربی بین‌المللی ارتباط و همبستگی؛ «قاسم صالح»، دبیرکل کنفرانس احزاب عربی؛ «تیسیر الخطیب»، نویسنده و پژوهشگر فلسطینی و «عباس خامه‌یار»، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، به ایراد سخن خواهند پرداخت.
 
این نشست پنجشنبه، اول خردادماه، از ساعت 14 به وقت بیروت آغاز خواهد شد و از طریق شبکه‌های مجازی قابل دسترسی است. علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در آن، برنامه zoom cloud meeting  را در تلفن همراه یا کامپیوتر خود نصب و با وارد کردن رمز ورود 2750858949 در نشست مشارکت کنند.
 
همچنین ارتباط با این نشست از طریق لینک زیر امکان‌پذیر است:
Https://us04web.zoom.us/j/2750858949?pwd-VmE0dXBMUXlnZTBVVFNFT0lwUXZNQT09
 
انتهای پیام
captcha