توزیع 24 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان البرزی
کد خبر: 3899505
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

توزیع 24 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان البرزی

گروه‌های جهادی البرز در ماه مبارک رمضان اقدام به طبخ و توزیع روزانه ۲۴ هزار پرس غذای گرم و افطاری برای نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا می‌کنند.

توزیع 24 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان البرزی

میلاد بویینی، مدیر مرکز مطالعات و حرکت گروه‌های جهادی البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: در راستای کمک به نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا، گروه‌های جهادگر اقدامات زیادی داشتند که یکی از آن‌ها پخت غذا و توزیع آن در مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار استان است.
وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان این گروه‌های جهادی اقدام به طبخ و توزیع روزانه ۲۴ هزار پرس غذای گرم و افطاری برای نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا می‌کنند، افزود: برای پخت غذا ۳۵ گروه جهادی در استان فعال شده‌اند که هر کدام روزانه بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ پرس غذا می‌پزند.
بویینی به دیگر اقدامات حمایتی از خانواده‌های محروم و آسیب‌دیده از کرونا اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون گروه‌های جهادی استان اقدام به راه‌اندازی تعداد زیادی کارگاه جهادی تولید ماسک و لوازم بهداشتی و همچنین توزیع آن‌ها در بین جامعه هدف خود کرده‌اند.
این مسئول، ضدعفونی و گندزدایی معابر و خانه‌ها، مساجد،‌ ادارات،‌ بیمارستان‌ها و ... و همچنین توزیع هزاران لیتر مواد ضدعفونی سطوح و دست به صورت رایگان کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha