اضافه شدن ۹۶ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در لرستان
کد خبر: 3898070
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

اضافه شدن ۹۶ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ابتلای ۹۶ نفر در این استان به کرونا طی بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳۸ بیمار کرونایی در این استان فوت کرده است.

ابتلای 96 نفر در لرستان به کرونابه گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا نیکبخت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز دوشنبه، 22 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، گفت: از 820 نمونه ارسالی طی 24 ساعت گذشته 96 نفر به آمار مبتلایان به کرونا در لرستان اضافه شد و یک نفر جان باخت.

وی با بیان این‌که تعداد مبتلایان به کرونا در لرستان به دو هزار و 538 نفر رسیده است، ادامه داد: 34 نفر مبتلا به کووید 19 در مراکز درمانی استان لرستان تحت مراقبت هستند و دو هزار و 366 نفر نیز بهبود یافته‌اند.

بنا بر این گزارش، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان نیز روز گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت ناپایدار کرونا در این استان به خبرنگاران، گفت: با توجه به آمارهای اعلام شده روند ابتلا به بیماری در چند روز اخیر با کاهش و افزایش مواجه شده که این روند سینوسی نشان از لزوم اهمیت و توجه بیشتر مردم به رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه دارد.

وی بیان کرد: وضعیت در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، دورود و دلفان ناپایدارتر از سایر نقاط استان است و باید اجرای پروتکل‌های بهداشتی بیش‌ازپیش در دستور کار قرار گیرد تا بتوان از این مرحله سخت عبور کرد.

انتهای پیام
captcha