کرونا ظرفیت بالای جریان‌های انقلابی را نمایان کرد
کد خبر: 3898058
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

کرونا ظرفیت بالای جریان‌های انقلابی را نمایان کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: در مسئله کرونا جریان‌های انقلابی همچون همیشه پای‌کار آمدند و ثابت کردند که ظرفیت بالایی دارند، لذا پس از اتمام کرونا می‌توان بر روی ظرفیت آن‌ها برنامه‌ریزی کرد و در مسائل مختلف برای پیشبرد اهداف انقلاب از آن‌ها استفاده کرد.

کرونا ظرفیت بالای جریان‌های انقلابی را به رخ کشیدبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه همدان، ۷۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش هر یک سه میلیون ریال از سوی مسجد امام حسین(ع) واقع در شهرک مدنی در بین نیازمندان توزیع شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی، نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: در مسئله کرونا جریان‌های انقلابی همچون همیشه پای‌کار آمدند و ثابت کردند که ظرفیت بالایی دارند، لذا پس از اتمام کرونا می‌توان بر روی ظرفیت آن‌ها برنامه‌ریزی کرد و در مسائل مختلف برای پیشبرد اهداف انقلاب از آن‌ها استفاده کرد.
وی گفت: این کارگاه‌هایی که برای تهیه ماسک و اقلام بهداشتی ایجادشده، می‌تواند مشکل اشتغال بسیاری از جوانان را حل کند، این‌ها تنها مستلزم آن است که در کشور وحدت داشته باشیم و مسئولین نیز حمایت کنند.
حجت‌الاسلام شعبانی ادامه داد: رزمایش‌هایی که به توصیه رهبری در حال انجام است آثار و برکات زیادی در جامعه دارد و یکی از آثار آن، آثار اجتماعی‌ است، ممکن بود به دلیل فقر و نداری چه معضلات و آسیب‌هایی در جامعه رخ دهد که خوشبختانه با این امر خیر از آن‌ها کاسته شد.
وی خاطرنشان کرد: در این رزمایش‌ها تمرکز اصلی بر روی بسته‌های معیشتی بود و در حال حاضر باید سایر مشکلات مردم مورد شناسایی قرار گرفته و برای حل آن‌ها تلاش کنیم.

توزیع بیش از 3 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان همدانی
علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز در این مراسم اظهار کرد: رزمایشی که این روزها در حال برگزاری است چند ویژگی دارد؛ ویژگی اول اینکه در روز میلاد کریم اهل‌بیت در ۳.۵ میلیون منزل نیازمند به صدا درآمد و بسته‌های معیشتی تقدیم آن‌ها شد که این جریان در تاریخ نظیر ندارد.
وی افزود: ویژگی دوم اینکه سعی شده در اجرای این برنامه شعار سال نیز مدنظر گرفته شود و از اجناس کاملاً ایرانی استفاده شود، ویژگی سوم نیز این است که مردم عزیز و ولایت مدار کشورمان ثابت کردند که از امت حجاز در عهد رسول الله و ائمه اطهار نیز بهتر هستند و تنها با توصیه رهبر معظم انقلاب این کار عظیم را رقم زدند و همچنین به جهانیان ثابت کردند که فرهنگ ایرانی اسلامی ناب‌ترین فرهنگ جهان است.
وی تصریح کرد: درحالی‌که مردم جهان در تأمین مایحتاج زندگی و اقلام بهداشتی با یکدیگر سر جنگ دارند، مردم عزیز کشور ما برای کمک به همنوعان خود و تأمین نیازهای یکدیگر، از همدیگر سبقت می‌گیرند.
وی بیان کرد: در مرحله اول رزمایش کمک‌های مؤمنانه دو میلیارد و دویست و شصت میلیون تومان اقلام بهداشتی و معیشتی توسط سپاه ناحیه همدان در بین نیازمندان تهیه و توزیع شد و در مرحله دوم نیز درمجموع بیش از 3 هزار بسته غذایی هرکدام به ارزش 300 هزار تومان تهیه‌شده و در این ایام با محوریت مساجد شهر همدان در حال توزیع است.

تهدید کرونا فرصتی است برای زمینه‌سازی ظهور
احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یک دیدگاهی وجود دارد اینکه هرزمانی جهان را گناه و فساد فراگرفت امام زمان(عج) ظهور خواهد کرد و عده‌ای این تفکر غلط رادارند که ما نیز برای این کار باید تلاش کنیم و چه فرقه‌های انحرافی که با این تفکر غلط شکل‌گرفته است.
وی افزود: اما در این میان عده‌ای هم باید باشند و امام زمان را یاری کنند و زمینه‌ساز ظهورش باشند، پس چرا از این گروه نباشیم.
فلاحی گفت: اگر بخواهیم قیاسی داشته باشیم بین این دوگروهی که گفته شد در زمان کنونی، غربی‌ها مصداق گروه اول بودند که برای خرید سلاح و... صف‌کشیداند و گروه دوم مردم ایران که از قوت خودشان در حال انفاق به دیگران هستند.
وی افزود: همچنین روایتی است که از امام زمان می‌پرسند چرا ظهور نمی‌کنید ایشان می‌فرمایند من زمانی ظهور می‌کنم که جامعه به سمت‌وسوی همدلی و مواسات پیش رود و مردم مایحتاج همنوعان خود را تأمین کنند و این موضوع اکنون به دست ایرانیان در حال رقم خوردن است.
وی ادامه داد: شاید این تهدید (کرونا) که اکنون به وجود آمده فرصتی است که زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت را فراهم کند پس نباید از این فرصت غافل شد.

انتهای پیام
captcha