تفسیر و تلاوت قرآن در صفحه مجازی دارالقرآن الکریم زنجان
کد خبر: 3897528
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲

تفسیر و تلاوت قرآن در صفحه مجازی دارالقرآن الکریم زنجان

محمدرضا پورزرگری، قاری بین‌المللی کشور، امشب 21 اردیبهشت ساعت 23 ضمن ارتباط با صفحه مجازی دارالقرآن الکریم زنجان، به تلاوت می‌پردازد.

به گزارش ایکنا؛ دارالقرآن الکریم زنجان از ابتدای ماه مبارک رمضان، برنامه «ضیافت الهی» را با حضور قاریان و حافظان بین‌المللی و ممتاز استان زنجان در فضای مجازی برگزار کرده است که تاکنون با استقبال همراه بود که جزئیات ویژه‌برنامه ضیافت الهی امشب، 21 اردیبهشت‌ماه همزمان با شانزدهم رمضان، اعلام شد.

در این محفل محمدرضا پورزرگری، قاری بین‌المللی کشور و همچنین سیدوحید موسوی به صورت مجازی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید خواهند پرداخت. حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی، نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری نیز به بیان تفسیر قرآن می‌پردازد.

در برنامه شب پانزدهم ضیافت الهی، وحید خزایی و سیدمهدی موسوی به تلاوت پرداختند. همچنین گروه سرود دارالقرآن الکریم زنجان نیز برای علاقه‌مندان در فضای مجازی برنامه‌ای را اجرا کردند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از ویژه برنامه‌های ضیافت الهی به صفحه اینستاگرام دارالقرآن الکریم به نشانی Zanjanquran1 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha