اهدای ۲۵ رول پارچه تولید ماسک به گروه‌های جهادی
کد خبر: 3897292
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

اهدای ۲۵ رول پارچه تولید ماسک به گروه‌های جهادی

فرمانده حوزه ۳۲۰خواهران حضرت زینب(س) کرج با اشاره به اینکه ۲۵ رول پارچه‌ مخصوص ماسک توسط یک فرد خیر در اختیار پایگاه و گروه‌های جهادی قرار گرفته است، افزود: همه باید در کنارهم باشیم و با رعایت اصول بهداشتی تا ریشه‌کن شدن کرونا همکاری لازم را داشته باشیم.

اهدای ۲۵ رول پارچه تولید ماسک به گروه‌های جهادی

صبا دریکوندی، فرمانده حوزه ۳۲۰ خواهران حضرت زینب(س) کرج، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: سعی داریم با در نظر گرفتن رسالت خود که کمک به قشر ضعیف جامعه است برنامه‌ریزی کرده و اقدامات خود را اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه عمده فعالیت پایگاه‌ها تهیه مواد اولیه بهداشتی و دوخت ماسک پارچه‌ای است، اظهار کرد: این اقدامات توسط پایگاه‌های بسیج در حال انجام است و با فراخوان گروه‌های جهادی به صورت خودجوش در تمامی پایگاه‌های بسیج حوزه ۳۲۰ صورت گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: با در اختیار داشتن این مقدار مواداولیه، روزانه بسیجیان حوزه بین ۵۰۰ و بیشتر نیز توانایی دوخت ماسک دارند و تاکنون بسیجیان و گروه‌های جهادی حوزه ۳۲۰حدود ۵۰۰۰ ماسک تولید و پخش کرده‌اند. همچنین شناسایی محسنین و تحویل سبد کالا به تعداد ۲۳۰ بسته و ارزش هربسته تقریباً ۲۰۰ هزار تومان به افراد نیازمند از دیگر اقدامات حوزه ۳۲۰ بوده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه ۲۵ رول پارچه‌ مخصوص ماسک توسط یک فرد خیر در اختیار پایگاه و گروه‌های جهادی تابعه حوزه‌ مقاومت بسیج ۳۲۰ قرار گرفت که از آن چند هزار ماسک توسط خواهران بسیجی تولید خواهد شد، گفت: همه باید در کنارهم باشیم و با رعایت اصول بهداشتی تا ریشه‌کن شدن این ویروس همکاری لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha