تلاوت «حامد شاکرنژاد» در ویژه برنامه «شب‌های دلتنگی» پارک ارم
کد خبر: 3897198
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳

تلاوت «حامد شاکرنژاد» در ویژه برنامه «شب‌های دلتنگی» پارک ارم

در ویژه برنامه شب‌های دلتنگی که شامگاه پنجشنبه، ۱۸ اردیبهشت‌ماه در پارک ارم برگزار می‌شود، یکی از قاریان بین‌المللی کشورمان آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت می‌کند.

ارسالی /////////// تلاوت «حامد شاکرنژاد» در ویژه برنامه شب‌های دلتنگی پارک ارم

به گزارش ایکنا، ویژه‌برنامه شب‌های دلتنگی در پارک ارم‌ تهران امشب، ۱۸ اردیبهشت‌ماه و از ساعت ۲۳:۳۰ تا ساعاتی از بامداد روز جمعه پذیرای خانواده‌های روزه‌دار و علاقه‌مندان به برنامه‌های قرآنی و مذهبی خواهد بود.
در این برنامه حامد شاکرنژاد، قاری بین‌المللی کشور به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید خواهد پرداخت. مناجات خوانی سعید حدادیان، از مادحین اهل بیت عصمت و طهارت بخش دیگری از این برنامه است. همچنین اجرای گروه هم‌خوانی نورالزهرا(س) و شعرخوانی شاعران آئینی نیز در این برنامه در نظر گرفته شده است.
برنامه شب‌های دلتنگی ویژه ایام‌ کرونا از یکشنبه، ششم اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا پایان ماه مبارک‌ رمضان با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی و مداحان برجسته کشور به اجرا در می‌آید.
این مراسم که با اجرای مهدی قبادی اجرا می‌شود، علاوه بر پخش رادیویی، از صفحه اینستاگرام موسسه مأوا نیز به صورت زنده پخش خواهد شد. ویژه برنامه شب‌های دلتنگی به همت مؤسسه مأوا وابسته به مرکز فرهنگی و هنری اوج در پارک ارم تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha