تربیت فرهنگ انقلابی از مهمترین رسالت معلمان است
کد خبر: 3896267
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵

تربیت فرهنگ انقلابی از مهمترین رسالت معلمان است

فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه معلمان و اساتید پرچمداران تعلیم و تربیت در جامعه می باشند، گفت: تربیت فرهنگ انقلابی - ایرانی نسل جوان از مهمترین رسالت معلمان است.

به گزارش ایکنا از گیلان، امیردریادار دوم آریا شفقت رودسری، فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نیروی دریایی ارتش امروز 15 اردیبهشت در آیین بزرگداشت مقام معلم که در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا در رشت برگزار شد، اظهار کرد: مربیان و اساتید آموزشی نیرو‌های مسلح علاوه‌بر مجاهدت در حوزه ارزشمند تامین امنیت که مبنای رشد و تعالی عرصه‌های مختلف است، در امر تعلیم و تدریس برای ساختن انسان‌هایی آگاه و ایرانی آباد توسط فراگیران خود تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه معلمان و اساتید پرچمداران تعلیم و تربیت در جامعه هستند، افزود: تربیت فرهنگ انقلابی - ایرانی نسل جوان، از مهمترین رسالت معلمان است.

فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه معلم، مظهر علم، ادب و آگاهی در جامعه و الگویی سازنده برای همه نسل‌ها است، گفت: معلم مظهر تلاش بی‌تکلف و ادامه‌دهنده راه انبیا است که بدون چشم‌داشت، تعالی زندگی مادی و معنوی انسان را تضمین می‌کند و بایستی از پروردگار متعال به واسطه چنین فرصتی، قدردان باشیم.

شفقت‌رودسری با قدردانی از اقدامات انجام گرفته در حوزه تعلیم و تربیت در این مرکز آموزشی، تصریح کرد: هدایت جوان عزیز سرباز این مرز و بوم می‌تواند ثمرات ارزشمندی را در دنیا و آخرت داشته باشد و امیدوارم پروردگار متعال به همه ما توفیق مقام معلمی واقعی در گفتار و عمل عنایت نماید.

گفتنی است؛ فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا مستقر در رشت دارای 15 مرکز آموزش می‌باشد که در 19 رسته و تخصص به برگزاری دوره‌های تخصصی اولیه و ثانویه سرپرستی، رزم مقدماتی در رشت و مجتمع آموزشی شهید نامجوی می‌پردازد.

انتهای پیام
captcha