حکم شهردار شهرکرد ابلاغ شد
کد خبر: 3896248
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶

حکم شهردار شهرکرد ابلاغ شد

با صدور حکمی از سوی وزیر کشور، بهادر عبدالغنی به‌عنوان شهردار شهرکرد منصوب شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط‌عمومی شهرداری شهرکرد، حکم انتصاب بهادر عبدالغنی به‌ عنوان شهردار جدید شهرکرد توسط وزیر کشور امضاء و ظرف ۲۴ ساعت آینده ابلاغ می‌شود.

اکبر ایازی مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد، با بیان اینکه چندی پیش عبدالغنی رای اعتماد از شورای شهر شهرکرد را دریافت کرده بود، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهرکرد در نشست نهایی خود بهادر عبدالغنی را با اکثریت آرا به‌عنوان شهردار شهرکرد انتخاب و معرفی کردند.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد با اشاره به سوابق کاری شهردار شهرکرد بیان کرد: بهادر عبدالغنی، دارای کارشناسی ارشد عمران است و پیش از این در سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۷ به‌مدت ۵ سال به‌عنوان معاون شهرسازی شهرداری شهرکرد فعالیت داشته است. 

ایازی ادامه داد: پیش از این نورالله غلامیان دهکردی شهردار سابق شهرکرد بود که در ۲۴ آذر سال‌جاری پس از ۹ سال فعالیت در این پست استعفا و درخواست بازنشستگی داد که با موافقت اکثریت اعضاء و شورای اسلامی شهرکرد مواجه شد.

وی گفت: پس از استعفاء غلامیان، با نظر اکثریت اعضای شورای اسلامی مرکز استان، محمدرضا امیدی به‌عنوان سرپرست شهرداری شهرکرد انتخاب و معرفی شد.

ایازی در پایان گفت: با توجه به شرایط موجود و خطر شیوع ویروس کرونا، مراسم تکریم و معارفه به صورت محدود و داخلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha