حضور قاریان نوجوان در محفل «ضیافت الهی» دارالقرآن الکریم زنجان
کد خبر: 3894663
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱

حضور قاریان نوجوان در محفل «ضیافت الهی» دارالقرآن الکریم زنجان

دارالقرآن الکریم زنجان، در سومین شب از برگزاری محفل مجازی «ضیافت الهی» میزبان «محمدعادل رفعت» قاری نوجوان است.

به گزارش ایکنا؛ دارالقرآن الکریم شهرستان زنجان، در خلال تعطیلی مراسم و محافل به دلیل شیوع کرونا، طرح «ضیافت الهی» را به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه با میزبانی قاریان ممتاز و بین‌المللی استان برگزار می‌کند.

ولی‌الله رحیمی، مدیر مؤسسه دارالقرآن الکریم زنجان گفت: با گذشت دو شب از برپایی این مراسم در شبکه مجازی، بازدید نونهالان و نوجوانان از محفل معنوی خوب بود، بنابر این به منظور تشویق، ایجاد انگیزه بیشتر، مقرر شد از قاریان نوجوان نیز در این تلاوت‌های مجازی استفاده شود.

بنابر این در سومین روز از برگزاری این مراسم معنوی، محمدعادل رفعت، قاری ممتاز نوجوان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید خواهد پرداخت و حسین قبادی، قاری برتر استان نیز اجرای برنامه خواهد داشت.

تفسیر قرآن کریم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی، نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری نیز به صورت روزانه در لایو اینستاگرام به نشانیZanjanquran1 انجام می‌شود.

در طرح ضیافت الهی، برنامه‌هایی در حوزه عترت نیز مد نظر قرار گرفته و از حضور قاریان و مداحان در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) و همچنین شب‌های قدر بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام
captcha