تولید روزانه ۳۵ هزار ماسک در استان مرکزی
کد خبر: 3893207
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

تولید روزانه ۳۵ هزار ماسک در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بسیجیان جهادگر در استان مرکزی روزانه ۳۵ هزار ماسک و ۱۰ هزار جفت دستکش بهداشتی تولید می‌کنند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز، دوم اردیبهشت در حاشیه بازدید از کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش گروه جهادی شهید سیدمهدی میرعباسی و مسجد ولایت اراک به خدمات بسیار خوب سپاه و بسیج در قالب گروه‌های جهادی در سطح استان اشاره و گفت: بسیجیان جهادگر به صورت خودجوش با همکاری مردم و با تلاش مجاهدانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا کمبودها را برطرف و صحنه‌های ماندگاری از جهاد، فداکاری و خدمت‌رسانی به مردم را رقم زدند.

وی توان به خدمت گرفته امروز مردم استان و دیگر آحاد جامعه در سطح کشور را تنها بخشی از ظرفیت نظام دانست و تصریح کرد: گروه‌های جهادی در این ایام توانستند نقش‌آفرینی خوبی داشته باشند و انجام خدمات در حوزه‌های مختلف با شیوع کرونا گواهی بر این ادعاست.

فرمانده سپاه روح‌الله استان اظهار کرد: بسیجیان جهادگر در استان مرکزی روزانه 35 هزار ماسک و 10 هزار جفت دستکش بهداشتی تولید و بیش از 60 کارگاه متمرکز و 10ها کارگاه خانگی توسط بسیجیان راه اندازی شده است.

وی از فعالیت خوب گروه جهادی شهید میرعباسی اراک تشکر کرد و گفت: این گروه از ابتدای شیوع کرونا اقدامات خوب و چشمگیری انجام داده که تولید روزانه 6 هزار دستکش یکبار مصرف با پانزده جهادگر بسیجی در 3 شیفت نشان از حضور جهادگرانه و مجاهدانه آنها در صحنه است.

انتهای پیام
captcha