توزیع 18 هزار بسته معیشتی در البرز
کد خبر: 3891748
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

توزیع 18 هزار بسته معیشتی در البرز

رییس سازمان بسیج کارگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: به زودی ۱۸ هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه در بین کارگران و نیازمندان استان توزیع می‌شود.

توزیع 18 هزار بسته معیشتی در البرز

مهران طیران، رییس سازمان بسیج کارگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: به زودی ۱۸ هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه در بین کارگران و نیازمندان استان توزیع می‌شود.
وی افزود: این اقدام با همکاری سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن و بسیج اصناف، خیرین اصناف و مدیران عامل شرکت‌های تولیدی انجام می‌شود و برای اجرای این طرح، کمک بسیاری برای حمایت معیشتی از کارگران جمع‌آوری شد.
این مسئول بیان کرد: با آغاز شیوع کرونا در کشور واحدهای تولیدکننده اقلام بهداشتی و پزشکی را در البرز شناسایی کردیم و با همکاری سازمان صمت و اداره کار آن‌ها را مکلف کردیم که تولیدات خود را پایدار کرده و برای افزایش تولید برنامه‌ریزی کنند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۴ واحد تولیدی مشغول تولید لوازم و مواد پیشگیرانه و ضدعفونی‌کننده در استان هستند، افزود:‌ تعداد زیادی از این واحدها خط تولید خود را تغییر داده و یا افزایش داده‌اند و بسیجی‌وار و جهادی حتی در سه شیفت و ۲۴ ساعته مشغول تولید هستند.
طیران به اجرای شیفت ایثار در بسیاری از این واحدها اشاره کرد و گفت: بسیاری از کارگران بسیجی بدون هیچ‌گونه چشمداشت و یا درخواست اضافه کار در کار تولید اقلام بهداشتی فعالیت می‌کنند.
رییس سازمان بسیج کارگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: در حال حاضر 10 هزار بسیجی کارگر در البرز داریم که 60 درصد آنها برای مقابله با کرونا اعلام آمادگی کرده‌اند که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بنا شده هر کارگر اقدامات پیشگیرانه را در کارخانه‌ای که کار می‌کند انجام دهد.
وی در پایان با اشاره به اینکه برای فعالیت کارخانه‌ها پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی توسط دانشگاه علوم پزشکی البرز به واحدهای صنعتی ابلاغ شده است، گفت: نظارت و پایش کارخانه‌ها را اداره کار، بسیج کارگری و کارخانه‌ها بر عهده دارند.

 

انتهای پیام
captcha