قرارگاه مواسات با محوریت مساجد تشکیل شود
کد خبر: 3891726
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴

قرارگاه مواسات با محوریت مساجد تشکیل شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در جلسه قرارگاه مواسات که در تبلیغات اسلامی استان تشکیل شد، با اشاره به محوریت مساجد در شکل‌گیری قرارگاه مواسات برحمایت از افراد آسیب‌پذیر که در این ایام آسیب دیدند، تأکید شد.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: در جلسه قرارگاه مواسات که در تبلیغات اسلامی استان تشکیل شد با اشاره به محوریت مساجد در شکل‌گیری قرارگاه مواسات برحمایت از افراد آسیب‌پذیر که در این ایام آسیب دیدند تأکید شد.
وی با بیان اینکه افراد محرومی که تحت حمایت و پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند و کارگر هستند، باید شناسایی شوند، چرا که این قشر بیشترین آسیب را در این ایام دیده‌اند، افزود: باید ظرفیت‌های خود را به میدان آورده و روحانیون مناطق مختلف شهری و روستایی با افرادی که از نظر اقتصادی توانمند هستند و توان انفاق را دارند شناسایی و کمک‌های آن‌ها را به‌سمت اقشار نیازمند در این ایام هدایت کنند.
حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: قرارگاه مواسات درحال تشکیل است براین اساس باید جمع‌آوری کمک‌ها با محوریت مساجد انجام شود و با شناسایی دقیق افراد نیازمند مساعدت نقدی و غیرنقدی انجام شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تأکید کرد: برنامه‌های قرارگاه جلوه مردمی باید داشته باشد و مسجدمحوری باید جزئی از این برنامه‌ها قرار گیرد.
وی افزود: در بحث شناسایی افراد نیازمند نیز باید از تجارب افراد مسجدی که محلات و مردم را می‌شناسند استفاده کنیم.
حجت‌الاسلام احمدی در پایان با اشاره به وضع ایران اسلامی در این ایام در مقایسه با کشورهای غربی مدعی، اظهار کرد: در رزمایش مواسات نشان خواهیم داد که فرهنگ ایران اسلامی این نیست که غربی‌ها درباره آن موضوع‌گیری می‌کنند بلکه در همین دوران بحران است که افکار، مواضع و جبهه‌ها مشخص می‌شوند و این نشان از آن دارد که نظام مقدس جمهوری اسلامی بر محور اخلاق است.

انتهای پیام
captcha