اجرای رزمایش سراسری «کمک مؤمنانه» در بام ایران
کد خبر: 3891028
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶

اجرای رزمایش سراسری «کمک مؤمنانه» در بام ایران

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) از اجرای رزمایش سراسری «کمک مؤمنانه» به نیازمندان آسیب دیده از کرونا در چهارمحال‌وبختیاری خبر داد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به نقل از خبرگزاری بسیج استان، سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری گفت: بنا به تدابیر مقام معظم رهبری و فرمایشات معظم له که به مناسبت جشن نیمه شعبان برگزار شد، کمک به محرومان بیش از پیش مبنای برنامه‌های بسیج قرار گرفت تا رزمایش سراسری «کمک مؤمنانه» در نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور و استان اجرا شود.

سردار اکبری، افزود: رزمایش سراسری کمک مؤمنانه با هدف کمک به محرومان و افراد نیازمند و آسیب‌دیده در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا، با ابلاغ و دستورالعمل ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین از روز گذشته با رمز مقدس یاصاحب الزمان(عج) در رده‌های نواحی و حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه قمربنی‌هاشم(ع) استان شروع شده است.

وی تصریح کرد: در قالب این رزمایش، کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم ولایتمدار استان توسط پایگاه‌های مقاومت جمع‌آوری و تقدیم نیازمندان همان مناطق می‌گردد.

سردار اکبری با تقدیر از همکاری و همراهی خوب مردم استان در حمایت از هموطنان سیل‌زده و زلزله‌زده در سال گذشته، از آحاد مردم‌، خیران و گروه‌های جهادی خواست در این رزمایش سراسری که با عنوان «کمک مؤمنانه» برگزار می شود، به یاری نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا بشتابند.

گفتنی است، تمام پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج در نواحی مقاومت شهرستان های 10گانه استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نوع‌دوست استان می‌باشند.

یادآوری می‌شود، روز گذشته فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) استان به صورت ویدیو کنفرانس، دستورالعمل اجرای رزمایش کمک مؤمنانه را به صورت کامل برای فرماندهان و مسئولان نواحی مقاومت شهرستان های 10 گانه سپاه استان تشریح کرد.

انتهای پیام
captcha