ارائه کتابخوان‌ همراه‌پژوهان با تخفیف ۸۰ درصد
کد خبر: 3886752
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳

ارائه کتابخوان‌ همراه‌پژوهان با تخفیف ۸۰ درصد

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تأکید بر در خانه ماندن، کتابخوان همراه پژوهان در قالب پویش ملی #کتاب_خانه آثار خود را با تخفیف 70 و 80 درصد ارائه کرده است.

عرضه کتب کتابخوان پژوهان دفتر تبلیغات حوزه با تخفیف ۸۰ درصدبه گزارش ایکنا، با توجه تأکید بر در خانه ماندن برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا، یکی از فعالیت‌‏های مردم در این ایام می‎تواند کتابخوانی باشد. کتابخوان همراه‌پژوهان وابسته به پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی به همراه برخی از صاحبان کسب‌وکارهای مجازی، پلتفرم‎‏های کتاب الکترونیک و تولیدکنندگان محتوا در این حوزه اعم از «طاقچه»، «فیدیبو»، «کتابراه» و «نوار» در اقدامی پسندیده و خودجوش خدماتی را همچون تخفیف خرید کتاب به مشتریان خود ارائه کرده‎ است.
 
برای این منظور معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصمم شد که همگام با این اقدام و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، نقشی کوچک در این مسیر ایفا کند و تسهیلاتی را برای خرید کتاب‌های الکترونیکی، صوتی و... به مردم عزیز کشور ارائه دهد. در این طرح ۸۰ درصد تخفیف ویژه آثار کودک و نوجوان و ۷۰ درصد تخفیف ویژه آثار پویش #کتاب_خانه است.
 
همچنین، در این طرح کتابخوان همراه‌پژوهان به همراه پلتفرم‌های فیدیبو، طاقچه، نوار، کتابراه و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور دارند و پویش ملی #کتاب_خانه از اول تا ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.
 
علاقه‌مندان برای دریافت اپلیکیشن کتابخوان همراه‌پژوهان می‌توانند به نشانی www.pajoohaan.ir مراجعه کنند و با دریافت کتب موجود از مطالب آنها بهره‌مند شوند.
انتهای پیام
captcha