تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک از سوی جهادگران البرزی
کد خبر: 3885318
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک از سوی جهادگران البرزی

رئیس بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به فعال‌سازی ۳۰ کارگاه تولیدی جهادی در این استان گفت: روزانه ۱۰ هزار عدد ماسک بهداشتی برای پیشگیری از بیماری کرونا از سوی جهادگران در این کارگاه‌ها تولید می‌شود.

تولید روزانه 10 هزار ماسک توسط جهادگران البرزی

علی ترکاشوند، رئیس بسیج سازندگی استان البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: همزمان با اعلام شیوع بیماری کرونا در کشور، قرارگاه مبارزه با کرونا در بسیج سازندگی استان البرز تشکیل شد.

وی افزود: این قرارگاه به منظور همیاری، کمک‌رسانی و خدمات بهداشتی به شهروندان استان البرز به ویژه مناطق محروم و حاشیه‌ای استان راه‌اندازی شد.

ترکاشوند ضدعفونی ۶۰۰ مسجد مدرسه و اماکن دیگر مثل بیمارستان و... ضدعفونی بیش از دو هزار کوچه و خیابان، توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته اقلام بهداشتی شامل دستکش، مواد ضدعفونی و ماسک و توزیع بیش از ۱۵ هزار برگ بروشور را از جمله اقدامات جهادگران البرزی برشمرد.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ گروه جهادی درگیر عملیات ضدعفونی، آموزش، فرهنگ سازی و تولید ماسک هستند، گفت: برای ضدعفونی معابر و اماکن بیش از ۱۰۰ هزار لیتر آب ژاول مصرف شده است و علاوه بر فعالیت ۳۰ کارگاه تولید ماسک، ۱۰ کارگاه دیگر نیز منتظر دریافت مواد اولیه برای شروع به کار هستند.

رئیس بسیج سازندگی استان البرز یادآور شد که آموزش پیشگیرانه چهره به چهره حدود ۱۰ هزار نفر از شهروندان از دیگر اقدامات جهادگران البرزی است.

وی از دیگر اقدامات بسیج سازندگی را همکاری با بسیج جامعه پزشکی، همکاری با بسیج اصناف، تشکیل قرارگاه مقابله با کرونا به صورت دفاع موزاییکی تا سطح حوزه ها و راه اندازی مقرهای توزیع ماسک در سطح شهر برشمرد.

انتهای پیام
captcha