حضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری در محل بستری بیماران تحت درمان ویروس کرونا
کد خبر: 3883817
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶

حضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری در محل بستری بیماران تحت درمان ویروس کرونا

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با حضور در بخش عفونی بیمارستان هاجر شهرکرد محل بستری بیماران مبتلا و تحت درمان ویروس کرونا استان با اهدای گل از پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و مجموعه دست‌اندرکاران دانشگاه علوم و پزشکی استان که در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا مجاهدانه و ایثارگرانه در حال خدمت‌رسانی هستند صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

حضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری در محل بستری بیماران تحت درمان ویروس کرونا

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام ۱۷ اسفندماه در تقدیر از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی این بخش گفت: امروز جهاد فی‌سبیل‌الله همین کاری است که شما دارید انجام می‌دهید و زمینه سلامت و درمان این مبتلایان را فراهم می‌کنید و در واقع خط مقدم این جبهه شما هستید و خدای متعال هم اجر فراوان به کسانی که در این جایگاه‌ها هستند عطا می‌کند.

امام جمعه شهرکرد گفت: آن چه را که امروز داریم از تلویزیون و رسانه‌ها از تلاش‌های شما مشاهده می‌کنیم واقعا بیان‌گر این است که روحیه ایثار و از خودگذشتی حاکم است و ایثارگرانه ومجاهدانه کادر درمانی در این عرصه نقش می‌آفرینند و این از پرورش یافتن در مکتب اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

وی با دعا برای عافیت بیماران گفت: ما کاری نمی‌توانیم بکنیم جز این که بیایم و حداقل یک خدا قوتی به شما گفته باشیم و برایتان آرزوی توفیق کرده و دعا کنیم که خداوند هر چه زودتر شفایشان بدهد و این بَلیّه هم هر چه زودتر از کشور رخت بربندد.

حجت‌الاسلام‌ نکونام در پاسخ به یکی از پرستان که از ایشان درخواست داشتند در سخنرانی‌هایشان به مردم توصیه کنند که شیوع ویروس کرونا را جدی بگیرند و احتیاط کنند ولی نگران نباشند، تاکید کرد: قطعا همین طور است و ما مرتب کارمان همین است و گفته‌ایم و باز هم به مردم این توصیه‌ها و تذکرات را خواهیم گفت.

وی تصریح کرد: این‌ها آزمون‌هایی است که امت، مردم، نظام پزشکی، خانواده پزشکان و پرستاران همه و همه واقعا خوب و سربلند دارند بیرون می‌آیند که جای تقدیر و تشکر است.

وی با تأکید بر اینکه پرستاران خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند، گفت: این بیمارانی که در این بیمارستان بستری هستند می‌خواهند روحیه داشتند و روحیه را شما باید به آن‌ها بدهید چون این‌ها با افراد دیگری ارتباط ندارند و فقط شما هستید که باید به این‌ها روحیه بدهید و الحمدلله این کار را دارید انجام می‌دهید.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه این مشکل را هم همانند مشکلات گذشته پشت سر خواهیم گذاشت، ادامه داد: شرایط مواجه امروز ما با این بیماری شبیه روزهای اول جنگ تحمیلی است، وقتی جنگ تحمیلی شروع شد ما هیچ چیز نداشتیم حتی سیم خاردار هم نداشتیم ولی به حول و قوه الهی همه همّت کردند و تجربه آن زمان را الان ما به رخ دنیا می‌کشیم و آدم‌هایی پرورش یافته آن زمان و سردارهای امروز را به جامعه تحویل داده‌ایم و شما پرستاران و پزشکان و کادر درمان ما هم سرداران آینده این کشور هستید.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان گفت: خداوند به شما توفیق بدهد من از شما و همه عزیزانی که در این راستا تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام نکونام همچنین از بیماران بستری در این بخش که تحت درمان و مراقبت بودند هم عیادت کرد و آنان را مورد تفقد قرار داد.

انتهای پیام
captcha