وجود قومیت‌ها در آذربایجان‌غربی فرصتی طلایی برای توسعه است
کد خبر: 3881943
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

وجود قومیت‌ها در آذربایجان‌غربی فرصتی طلایی برای توسعه است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: وجود قومیت‌ها‌ در استان فرصتی طلایی برای پیشرفت و توسعه آن ایجاد کرده است.

وجود قومیت‌ها در آذربایجان‌غربی فرصتی طلایی برای توسعه استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ۸ اسفند ماه، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، در دیدار منتخبین مردم آذربایجان‌غربی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی از موقعیت جغرافیایی خاصی برخوردار است، اظهار کرد: با این وجود در این استان آنگونه که باید و شاید از فرصت هم‌مرزی با کشورهای همسایه در راستای توسعه و پیشرفت کشور استفاده نشده است که باید برای استفاده از این ظرفیت برنامه‌ریزی خوبی انجام شود.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی خط مقدم مبارزه با گروه‌های ضدانقلاب بوده است، افزود: با جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های مردم، این گروه‌ها از استان و کشور به بیرون رانده شدند و امنیت در این استان برقرار شد به گونه‌ای که امروزه آذربایجان‌غربی امن‌ترین استان کشور است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه وجود قومیت‌ها‌ در استان فرصتی طلایی برای پیشرفت و توسعه استان ایجاد کرده است، ادامه داد: این استان با مشکلات مختلفی چون عدم توسعه یافتگی رو به رو است که برای حل این مشکلات نمایندگان مردم در مجلس باید دست در دست هم دهند.

وی با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی باید اولویت اصلی نمایندگان مردم استان در مجلس باشد، تصریح کرد: سپاه همیشه حامی و پشتیبان نمایندگان مردم بوده است و برای کمک و همکاری با آنها آمادگی لازم را دارد.

سردار شهسواری با بیان اینکه نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی محور اتحاد و همدلی در استان است، خاطرنشان کرد: همه باید با پیروی از ولایت فقیه در مسیر ارزش‌های انقلاب و اسلام گام برداشته و این همدلی و اتحاد حول محور ولایت فقیه باشد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha