حفظ نظام اسلامی با حضور در انتخابات محقق می‌شود
کد خبر: 3880278
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

حفظ نظام اسلامی با حضور در انتخابات محقق می‌شود

استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حفظ نظام اسلامی از واجبات است و این مسئله با حضور مردم در عرصه‌های مختلف ملی و انتخابات محقق می‌شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال‌وبختیاری، دوم اسفندماه در حاشیه انداختن رأی خود به صندوق در دبستان حاج‌یدالله کیانی شهرکرد در جمع خبرنگاران استان، با اشاره به شیطنت‌های دشمنان برای ناامید کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: در خانه ماندن و بی‌توجهی به صندوق رأی مشکلات کشور را حل نمی‌کند، بلکه باعث تشدید دشمنی‌ها می‌شود.

استاندار افزود: مردم کشورمان با حضور در پای صندوق‌های رأی دشمنان جمهوری اسلامی را مأیوس و طرفداران نظام را خوشحال کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم فارغ از جناح‌های سیاسی به انقلاب اسلامی علاقه‌مند هستند، بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حفظ نظام اسلامی از واجبات است و این مسئله با حضور مردم در عرصه‌های مختلف ملی و انتخابات محقق می‌شود.

عباسی با اشاره به چرایی حضور در پای صندوق‌های رأی، تصریح کرد: نمایندگان وکلای مردم هستند، برای حل مشکلات کشور باید وکیل توانمند انتخاب کنیم.

استاندار در پایان گفت: زمانی که وکیل توانمند انتخاب نمی‌کنیم یعنی مشکلی در کشور وجود ندارد، نماینده توانمند در مجلس مشکلات داخلی و بین‌المللی را می‌تواند حل کند.

انتهای پیام
captcha