حضور مردم در انتخابات پیوند درونی کشور را استحکام می‌بخشد
کد خبر: 3880226
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

حضور مردم در انتخابات پیوند درونی کشور را استحکام می‌بخشد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: حضور مردم در انتخابات مشکلات را کم و دشمنان را مأیوس می‌کند، انسجام و پیوند درونی کشور را استحکام می‌بخشد و به مسئولان امید می‌دهد.

حضور مردم در انتخابات پیوند درونی کشور را استحکام می‌بخشد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نکونام دوم اسفندماه در حاشیه انداختن رأی خود به صندوق، در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: امروز روز بسیار پربرکت و اثرگذاری برای جمهوری اسلامی و مردم بیدار، هوشیار و ولایت‌مداری است که در عرصه‌های مختلف مشاهده کرده‌ایم، امروز هم مردم حضور جدی و فعالی خواهند داشت.

وی افزود: ترجیح دادم اولین نفری باشم که در این حوزه انتخابیه، رأی خود را به عنوان عبادت و با قصد قربت به صندوق می‌اندازد.

حجت‌الاسلام نکونام تصریح کرد: همه مردم خوب استان و به همین میزان در سراسر کشور نیز امروز حضور جدی و فعالی خواهند داشت چرا که می‌دانند دشمن امروز از همه جای جهان، از دشمنان مستکبر، منافقین داخل و خارج همه و همه به نظاره نشسته‌اند که ببینند مردم ایران چه می‌کنند و بر اساس حضور مردم تصمیم بگیرند.

وی گفت: حضور مردم در انتخابات تحریم‌ها را کاهش می‌دهد، مشکلات را کم و دشمنان را مأیوس می‌کند، انسجام و پیوند درونی کشور را استحکام می‌بخشد و به مسئولان امید می‌دهد و بالاخره حضور مردم است که رضای پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و سبب نزول برکات الهی می‌شود لذا این حضور بسیار مهم است. همه زمینه‌ها برای رأی‌گیری فراهم شده است و از همه عوامل انتخابات چه هیئت‌های اجرایی و نظارتی و مردم خوبی که دقت دارند در همان ساعت اولیه بیایند و این کار را به آخر وقت نگذارند تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha