مردم راه انقلاب را ادامه می‌دهند
کد خبر: 3879844
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
فرمانده سپاه چهارمحال‌وبختیاری:

مردم راه انقلاب را ادامه می‌دهند

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری گفت: مردم برای این انقلاب هزینه‌ کردند و ضعف‌های موجود را از نظام و انقلاب جدا می‌بینند، آنان ۴۱ سال در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و راه انقلاب را ادامه می‌دهند.

مردم راهش را در راه انقلاب ادامه می‌دهد

سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: انتخاب یک نماینده مؤمن و ولایتمدار قطعا در سرنوشت کشور تأثیرگذار خواهد بود.

وی با تأسی از فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: «ما باید قوی باشیم»، تأکید کرد: کشور باید در زمینه‌های مختلف اقتصادی، نظامی و مسائل سیاسی قوی باشد که یکی از موضوعات سیاسی همین مجلس ماست که باید یک مجلس استکبارستیز داشته باشیم و قطعاً مردم در دوم اسفندماه، این مجلس را رقم می‌زنند.

سردار اکبری گفت: مردم برای این انقلاب هزینه‌ کردند و ضعف‌های موجود را از نظام و انقلاب جدا می‌بینند، آنان ۴۱ سال در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و راه انقلاب را ادامه می‌دهند و می‌دانند که راهی غیر از راه انقلاب وجود ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام در هر کشوری حضور و حمایت مردم از نظام است که مردم ما در همه صحنه‌ها نشان دادند همیشه پشتیبان کشورشان هستند.

انتهای پیام
captcha