زمان برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان فارس اعلام شد
کد خبر: 3879102
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

زمان برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان فارس اعلام شد

مدیركل آموزش و پرورش فارس زمان برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان مرحله 14 گانه این استان را در اسفندماه جاری اعلام كرد.

علی عسكر نجفی، مدیركل آموزش و پرورش فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه ششمین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان در سال تحصیلی جاری در استان برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات در 4 مرحله منطقه‌ای، 14 گانه، استانی و كشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن فرهنگیان همزمان با مسابقات قرآن دانش‌آموزان طی ماه گذشته در سطح استان فارس برگزار شد و برگزیدگان آن به مرحله 14 گانه راه پیدا كردند.

نجفی، زمان برگزاری مرحله 14 گانه مسابقات قرآن فرهنگیان را همزمان با برگزاری مرحله 14 گانه مسابقات قرآن دانش‌آموزان اعلام كرد و گفت: این مسابقات طی روزهای 15 تا 22 اسفندماه برگزار می‌شود.

مدیركل آموزش و پرورش فارس بیان كرد: شهرهایی نظیر شهرهای اوز، لامرد، ارژن، فراشبند، ناحیه 3، خرم‌بید، مشهد مرغاب، كوهمره نودان، استهبان، شیبكوه، كازرون، خفر، زرین‌دشت، زرقان میزبان مرحله 14 گانه این دوره از مسابقات در سال تحصیلی جاری هستند.

وی با یادآوری اینكه هر كدام از این شهرها میزبان دانش‌آموزان شهرهای همجوار خود هستند، گفت: در این مرحله 700 نفر از فرهنگیانی كه در مرحله منطقه برگزیده شده بودند در دو بخش بانوان و آقایان به رقابت می‌پردازند.

نجفی به رشته‌های مسابقات قرآن فرهنگیان اشاره كرد و گفت: این مسابقات در 5 رشته حفظ كل، حفظ 10 جزء، قرائت تحقیق، احكام و نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

مدیركل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: 140 نفر از برگزیدگان مرحله 14 گانه به مرحله استانی این مسابقات كه در بازه زمانی 25 تا 30 فروردین‌ماه سال 99 (همزمان با مسابقات دانش‌آموزان) برگزار می‌شود، راه پیدا خواهند كرد.

وی، زمان برگزاری مرحله كشوری مسابقات قرآن فرهنگیان را تیرماه سال 99 اعلام كرد و گفت: 10 نفر از برگزیدگان مرحله استانی به این مرحله نیز راه پیدا می‌كنند.

انتهای پیام
captcha