15 تا 22 اسفندماه؛ زمان برگزاری مرحله چهارده‌گانه مسابقات قرآن دانش‌آموزان در فارس
کد خبر: 3878926
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

15 تا 22 اسفندماه؛ زمان برگزاری مرحله چهارده‌گانه مسابقات قرآن دانش‌آموزان در فارس

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس زمان برگزاری مرحله چهارده گانه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان در این استان را روزهای 15 تا 22 اسفندماه سال جاری اعلام كرد.

جهان‌بخش بانشی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه در سال تحصیلی جاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان برگزار می‌شود، گفت: مرحله آموزشگاهی این دوره از مسابقات در هفته قران و عترت و همچنین مرحله شهرستانی آن نیز طی یك ماه گذشته در سطح استان انجام شده است.

وی، زمان برگزاری مرحله چهارده گانه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان در این استان را روزهای 15 تا 22 اسفندماه سال جاری اعلام كرد و گفت: این مسابقات در 14 نقطه استان فارس برگزار خواهند شد.

بانشی ادامه داد: شهرهای اوز، لامرد، ارژن، فراشبند، ناحیه 3، خرم‌بید، مشهد مرغاب، كوهمره نودان، استهبان، شیبكوه، كازرون، خفر، زرین‌دشت، زرقان میزبان مرحله 14 گانه این دوره از مسابقات در سال تحصیلی جاری هستند.

وی با یادآوری اینكه هر كدام از این شهرها میزبان دانش‌آموزان شهرهای همجوار خود هستند، گفت: در این مرحله 7 هزار نفر از دانش‌آموزان در دو بخش دختران و پسران به رقابت می‌پردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: این مسابقات در 9 رشته در بخش دختران و 11 رشته در بخش پسران برگزار می‌شود كه از این تعداد 960 نفر به مرحله استانی راه پیدا می‌كنند.

وی با بیان اینكه مرحله استانی نیز در بازه زمانی 25 تا 30 فروردین‌ماه سال 99 برگزار خواهد شد، گفت: برگزیدگان این مرحله هم به مرحله كشوری كه در تابستان برگزار می‌شود، راه پیدا خواهند كرد.

بانشی در پایان یادآور شد: همزمان با مسابقات قرآن دانش‌آموزان در سال تحصیلی جاری، مسابقات قرآن فرهنگیان نیز برگزار می‌شود كه جزئیات آن متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha