نامزدهای انتخابات اخلاق را رعایت کنند
کد خبر: 3878407
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

نامزدهای انتخابات اخلاق را رعایت کنند

امام‌جمعه سمنان بابیان اینکه نامزدهای انتخابات باید اخلاق را رعایت کنند، افزود: نامزدها و طرفدارانشان باید در تمام مراحل حتی پس از انتخابات به اخلاق و قوانین احترام بگذارند.

نامزدهای انتخابات اخلاق را رعایت کنند

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از دفتر امام جمعه سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، امام جمعه این شهر، ظهر امروز 23 بهمن در دیدار با اعضای ستاد انتخابات استان سمنان با تاکید بر اینکه ملاک‌های انتخاب و معیارهای انتخاب نمایندگان مجلس مدنظر مردم باشد، اظهار کرد: مردم استان افراد کاردان و صالح را به مجلس بفرستند.

وی بر رعایت اخلاق توسط نامزدهای انتخابات تاکید کرد و گفت: توصیه‌های لازم را به آنان کرده‌ام اما باید گفت نامزدها و طرفدارانشان باید در تمام مراحل حتی پس از انتخابات به اخلاق و قوانین احترام بگذارند.

شاهچراغی بابیان اینکه حضور گسترده و مشارکت بالا از سوی مردم ضروری است، یادآور شد: مردم باید کسانی را روانه مجلس کنند که کاردان بوده و در زمره صلحا باشند.

آیت‌الله شاهچراغی یادآور شد: راه‌اندازی‌سیستم مدیریتی و ساخت دستگاه احراز هویت برخط از ایجاد هرگونه خطا و انحراف در امر انتخابات جلوگیری کرده و اقدام بسیار مبارک محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha