حوزه انتخاباتی دهستان دستگرد و روستای خیرآباد به شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن الحاق شد
کد خبر: 3878325
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

حوزه انتخاباتی دهستان دستگرد و روستای خیرآباد به شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن الحاق شد

رییس ستاد انتخاباتی چهارمحال‌وبختیاری گفت: حوزه انتخاباتی دهستان دستگرد و روستای خیرآباد بخش فرخ‌شهر شهرستان شهرکرد به حوزه انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن الحاق شد.

حوزه انتخاباتی دهستان دستگرد و روستای خیرآباد به شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن الحاق شدبه گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال‌وبختیاری، جعفر مردانی، رییس ستاد انتخابات استان گفت: حوزه انتخاباتی دهستان دستگرد و روستای خیرآباد بخش فرخ‌شهر شهرستان شهرکرد به حوزه انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن الحاق شد.

وی تأکید کرد:‌ دهستان دستگرد و روستای خیرآباد از توابع بخش فرخ‌شهر شهرستان شهرکرد از لحاظ حوزه انتخابیه در محدوده حوزه انتخاباتی شهرستان‌های اردل، فارسان، ‌کوهرنگ و کیار و دهستان دستگرد شهرستان شهرکرد قرار داشت.

معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: در همین راستا مردم دهستان دستگرد و روستای خیرآباد از توابع بخش فرخ‌شهر شهرستان شهرکرد درخواست‌های فراوانی برای انتزاع از حوزه انتخاباتی شهرستان‌های اردل، فارسان، ‌کوهرنگ و کیار و دهستان دستگرد و الحاق به حوزه انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن داشتند.

مردانی تصریح کرد: به همین منظور با توجه به ظرفیت قانونی ماده واحده میزان تاثیر تغییرات تقسیمات کشوری در محدوده‌های حوزه‌های انتخاباتی و با پیگیری استاندار چهارمحال و بختیاری دهستان دستگرد و روستای خیرآباد از توابع بخش فرخ‌شهر شهرستان شهرکرد از حوزه انتخابیه شهرستان‌های اردل، فارسان، ‌کوهرنگ و کیار و دهستان دستگرد منتزع، به حوزه انتخاباتی شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن الحاق و منطبق با تقسیمات کشوری شد.

وی یادآور شد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی قانون‌مند و پرشور با حضور گسترده مردم و مشارکت بالا در حوزه‌های انتخاباتی چهارمحال و بختیاری فراهم شده است.

انتهای پیام
captcha