حضور در انتخابات دوم اسفندماه؛ سیلی مردم به ابرقدرت‌ها
کد خبر: 3877943
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

حضور در انتخابات دوم اسفندماه؛ سیلی مردم به ابرقدرت‌ها

فرماندار شهرکرد گفت: پس از شهادت حاج قاسم و شلیک موشک‌ها به پایگاه عین‌الاسد به تعبیر رهبر معظم انقلاب سیلی محکمی بر دهان ابرقدرت‌ها نواخته شد و سیلی بعدی حضور مردم در انتخابات دوم اسفند است.

عبدالعلی ارژنگ، فرماندار شهرکرد، در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی، اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار و با بصیرت شهرکرد با حضور حماسی خویش در راهپیمایی 22 بهمن، نشان دادند که همچنان با عشق و ایمان قلبی به آرمان‌های انقلاب با بصیرت کامل از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند و علی‌رغم توطئه‌های دشمن به ویژه تحریم‌های ظالمانه با تمام وجود در میدان دفاع از نظام حضور دارند.

ارژنگ در ادامه با بیان اینکه شرکت در انتخابات نشان‌دهنده عزم راسخ ملت است، تأکید کرد: بر اساس ساختار نظام جمهوری اسلامی، این مردم هستند که در تعیین سرنوشت کشور دخالت دارند و ساختار انتخابات بهترین راه حل برای این موضوع است.
وی عدم مشارکت در انتخابات را تنها سخت‌تر کردن شرایط دانست و تلاش دستگاه‌های اجرایی مبنی بر رفع مشکلات و کمبودها را یادآور شد.

فرماندار شهرکرد حضور قوی و تلاش برای انتخاب نیروی کارآمد را خواستار شد و تصریح کرد: از نمایندگان انتخاب شده باید انتظار اثرگذاری مستمر و مفید در وضع قوانین برای رفع مشکلات مردم و حرکت در راستای تقویت بعد نظارتی را داشته باشیم.

ارژنگ با اشاره به اینکه در سنوات اخیر فشار دشمنان نظام روز به روز بیشتر شده است، اضافه کرد: این تهاجمات در قالب فشار نظامی، جنگ 8 ساله دفاع مقدس، شبیخون فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی خود را نمایان کرده و تلاش دشمن این بوده است که مردم را از نظام جدا و حمایت آنان را کم‌رنگ کند.

وی با بیان اینکه دشمن منتظر دیدن اثرات تهاجمات بر مردم است، تأکید کرد: پس از شهادت حاج قاسم و شلیک موشک‌ها به پایگاه عین‌الاسد به تعبیر رهبر معظم انقلاب سیلی محکمی بر دهان ابرقدرت‌ها نواخته شد و سیلی بعدی حضور مردم در انتخابات دوم اسفند است.

فرماندار شهرکرد حضور در این عرصه را نشان‌دهنده یأس مردم از دشمنان خواند و بیان کرد: ولایت‌مداری، پایبندی به اصول نظام، شجاعت و پاک‌دستی از جمله ملاک‌های مردم برای یک انتخاب اصلح باشد.

وی در پایان از آمادگی کامل مجموعه وزارت کشور در شهرستان شهرکرد برای برگزاری انتخابات در سطح شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: انتظار ما از نامزدهای انتخاباتی رعایت قوانین و تبلیغات در یک فضای امیدبخش است.

انتهای پیام
captcha