مجریان انتخابات از رأی مردم محافظت کنند
کد خبر: 3876518
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

مجریان انتخابات از رأی مردم محافظت کنند

گروه اجتماعی ـ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: همان گونه که امام خمینی(ره) میزان را رأی ملت و مقام معظم رهبری انتخابات را حق‌الناس دانستند لذا بر همه مجریان و اعضای حوزه اجرا، نظارت و بازرسی انتخابات واجب است که از آرای مردم محفاظت کنند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری جعفر مردانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری 15 بهمن‌ماه در «همایش تبیین نقش ارزشمند کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی»، بیان کرد: امروز همه به وجود کارگران افتخار می‌کنیم که به عنوان کارگر و کارفرما در تولید و اقتصاد کشور نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: در طول عمر 41 ساله انقلاب اسلامی، با وجود همه تحریم‌هایی که آمریکا علیه ایران ایجاد کرد و با وجود جنگ اقتصادی فشارهایی بر مردم تحمیل شد اما با تلاش کارگران و تولیدکنندگان چرخه اقتصاد کشور چرخید و کشور در خط مقدم تحریم‌ها با استقامت و مقاومت توانست روی پای خود بایستد.

مردانی با بیان اینکه دو رویداد سیاسی و اجتماعی را تا پایان سال در پیش‌رو داریم، اظهار کرد: رویداد نخست برگزاری جشن‌های دهه فجر و همزمانی 22 بهمن با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی است که خون این شهید عزیز اتحاد و هم‌افزایی بین همه احزاب و گروه‌های سیاسی ایجاد کرد که حول محور وحدت بتوانیم جشن‌های انقلابی را برگزار کنیم و در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه شرکت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه رویداد دیگر انتخابات است، ادامه داد: انتخابات یکی از موهبت‌های الهی به مردم ایران اسلامی است که بتوانند در یک نظام مردم سالار دینی، سرنوشت خود را انتخاب کنند.

وی افزود: همان گونه که امام خمینی(ره) میزان را رأی ملت و مقام معظم رهبری انتخابات را حق‌الناس دانستند لذا بر همه مجریان و اعضای حوزه اجرا، نظارت و بازرسی انتخابات واجب است که از آرای مردم محفاظت کنند.

مردانی اصل قانون‌مداری، امانت‌داری، بی‌طرفی، تعاون و همدلی بین همه ارکان انتخابات را از اصول حاکم بر انتخابات دانست و گفت: با تکیه بر سه رکن انتخابات یعنی امنیت، سلامت و رقابت سالم میان نامزدها باید بتوانیم بستر خوبی را برای مشارکت تک‌تک مردم در ایران و استانمان رقم بزنیم تا با حضور پرشور مردم، انتخابات دوم اسفند را آن گونه که شایسته و در تراز انقلاب اسلامی است برگزار کنیم. 

نقش‌آفرینی کارگران در بی‌اثر کردن تحریم‌ها

در ادامه این همایش حفیظالله فاضلی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه جامعه کارگری در زمان جنگ 214 شهید را تقدیم انقلاب کرد، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی که امروز درگیر فشارهای اقتصادی است کارگران درگیر کار و تلاش هستند و همیشه در مقابل حداقل‎‌های اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کنند اما در ولایت‌مداری و تبیعیت از امر ولایت‌فقیه سستی را به خود راه نمی‌دهند، کارگران در بی‌اثر کردن تحریم‌ها نقش‌آفرینی کردند.

در پایان این همایش از 41 کارگر و کارآفرین برتر در حوزه‌های ورزشی، کارآفرینی، ایده‌های نو و ... تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha