اجرای طرح «نذر آب» در گناباد
کد خبر: 3872375
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

اجرای طرح «نذر آب» در گناباد

گروه شهرستان‌ها ــ مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد گفت: احداث جایگاه‌های آب شرب با مشارکت خیرین و در قالب طرح نذر آب در شهرستان گناباد اجرا می‌شود.

اجرای طرح نذر آب در گنابادهادی حیدری‌نیا، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد، در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: با هدف در دسترس قرار دادن آب کیفی به مشترکین و وجود شبکه جایگزین برای مواقع بحرانی، تعداد 15 جایگاه در شهر گناباد و 12 جایگاه در شهر کاخک احداث می‌شود.

وی افزود: این پروژه با مشارکت فرمانداری، شهرداری، شورای شهر، اداره اوقاف و امور خیریه، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و آبفای گناباد در حال اجرا است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد با بیان اینکه در فاز اول این پروژه، بیش از 5 کیلومتر توسعه شبکه آب شرب با اعتبار ده میلیارد ریال اجرا شد، تصریح کرد:  فاز دوم پروژه با اعتبار اولیه 32 میلیارد ریال آغاز شده است که در مجموع تا کنون 14 کیلومتر شبکه توزیع آب در شهر گناباد و 3/8 کیلومتر شبکه توزیع آب در شهر کاخک اجرا شده است.

حیدری‌نیا با اشاره به در حال ساخت بودن دو جایگاه برداشت آب، ادامه داد: تا کنون به همت خیرین، دو جایگاه برداشت آب شرب در شهر گناباد احداث شده و برای ساخت سه جایگاه دیگر با خیران، تفاهم‌نامه منعقد شده است.

انتهای پیام
captcha